Specjalista ds. Logistycznej Obsługi Klienta
Polska Zachodnia
Specjalista ds. Logistycznej Obsługi Klienta
Polska Zachodnia
Nr Ref.: 1076465
Polska Zachodnia
Nr Ref.: 1076465
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Naszym klientem jest duża międzynarodowa firma zajmująca się produkcją plastikowych komponentów dla przemysłu motoryzacyjnego zlokalizowana na Dolnym Śląsku.
Obecnie poszukujemy doświadczonych i zmotywowanych kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Kontaktu z Klientem w Dziale Logistyki. Osoba ta będzie odpowiedzialna przede wszystkim za współpracę z klientami, wyjaśnianie problemów, nadzór nad kwestiami wysyłki i transportu, zarządzanie dokumentacją wysyłkową oraz tworzenie raportów i analiz.
Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego (preferowane kierunki związane z Logistyką i Transportem), przynajmniej rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie z branży motoryzacyjnej, dobrej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego, doświadczenia w pracy na portalach klienckich (BMW, Audi, GM).
Ponadto idealny kandydat powinien posiadać wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, odporność na stres i umiejętność pracy w zespole.
Nasz klient oferuje ciekawą pracę pełną możliwości w dynamicznie rozwijającej się firmie, stabilne warunki zatrudnienia oraz możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji w języku polskim oraz angielskim. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
hays.pl |