Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Trade Marketing

    Mag Dystrybucja sp. z o.o. sp.k.   Olsztyn, ul. Sprzętowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    tworzenie, nadzór nad koordynacja promocji oraz projektów lojalnościowych, wzmacnianie lokalnej widoczności produktów poprzez dystrybucję standów, weryfikację widoczności, rozliczanie ekspozycji zgodnie z ustaloną formą i budżetem, koordynacja działań związanych z planowaniem,...
  • Specjalista ds. sprzedaży i marketingu

    Enadis sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    obsługa sprzedażowa klientów firmy, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami i partnerami biznesowymi, współtworzenie wizerunku firmy, badanie potrzeb klientów, współpraca z prasą i mediami, współpraca przy tworzeniu materiałów reklamowych.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Trade Marketingu marki Vistula

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: opracowywanie i wdrażanie trade planu, uwzględniającego cele biznesowe marki Vistula; koordynacja komunikacji brandowej i sprzedażowej we wszystkich kanałach, takich jak sklepy stacjonarne, e-commerce, aplikacje mobilne; zapewnienie...
  • Specjalista ds. sprzedaży eventów, konferencji, uroczystości rodzinnych

    Hotel Restauracja Jaś Wędrowniczek sp. z o.o. sp.k.   Rymanów, Blisko drogi głównej - dogodny dojazd    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Zakres obowiązków: sprzedaż usług hotelowych i gastronomicznych; planowanie i koordynacja nad wydarzeniami – konferencje, szkolenia, uroczystości rodzinne, integracje; czuwanie nad prawidłowym przebiegiem imprez i ich rozliczanie, tworzenie ofert sprzedażowych; monitorowanie działań...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Morad Sp. z o.o.   Tuchom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    planowanie i realizacja działań marketingowych w ramach zaplanowanego budżetu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy w Internecie, radio, tv oraz w prasie branżowej, udział w krajowych i zagranicznych imprezach targowych, aktualizacja i redagowanie treść marketingowych na stronę www oraz do...
  • Performance Marketing Specialist marki Vistula

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: przygotowywanie strategii oraz planowanie kampanii wspierających sprzedaż w ramach kanałów online i digital offline; przygotowywanie analiz, raportów i rekomendacji w celu optymalizacji działań mediowych, pod kątem wzrostu ROI i...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Marketing Dealerskiego

Recruit Europe Ltd.
Warszawa
praca stacjonarna
3193 dni temu

Międzynarodowa firma motoryzacyjna ( World famous international car brand ) poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Marketing Dealerskiego . To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole. Jeśli posiadasz min. 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość angielskiego na co najmniej poziomie dobrym, nie wahaj się, aby aplikować na wspomniane stanowisko.

 

UWAGA: Please send English CV in Word format


Specjalista ds. Marketing Dealerskiego

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:
  • Wsparcie dealerów w zakresie marketingu (sprzedaż / posprzedaż)
  • Przygotowanie materiałów marketingowych dla dealerów
  • Monitoring i rozliczanie działań marketingowych dealerów: kampanie, www, materiały
  • Zlecanie, monitoring oraz raportowanie kampanii płatnych linków sponsorowanych (AdWords) - marketing 
  • Współpraca z dostawcami (agencja kreatywna, dom mediowy, agencja interaktywna i inne)
  • Monitorowanie i raportowanie (statystyki internetowe, wydatki marketingowe i inne)
  • Pomiar, analiza i raportowanie efektów kampanii internetowych
  • Doradztwo i szkolenia dla Autoryzowanych Dealerów
Oczekiwania:
  • Doświadczenie w zakresie działań marketingowych
  • Komunikatywność i otwartość w kontaktach
  • Doświadczenie w obszarze marketingu internetowego (SEO, SEM, AdWords, Social Media i inne)
  • Znajomość systemów zarządzania treścią (Content Management System)
  • Znajomość narzędzi analitycznych Google Analytics, gemius Traffic
  • Umiejętność pomiaru efektów z prowadzonych aktywności marketingowych
  • Doświadczenie w prowadzeniu, koordynacji i monitorowaniu kampanii marketingowych
  • Zdolności analityczne
  • Doświadczenie we współpracy z domem mediowym, agencją interaktywną i innymi dostawcami
  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Doświadczenie marketing w biznesie motoryzacyjnym - dealer
Oferujemy:
  • Umowę o pracę,
  • System bonusowy,
  • Pakiet opieki zdrowotnej (Enel – Med),
  • Możliwość nauki języka angielskiego na koszt firmy,
  • Zakup towarów z oferty firmy na preferencyjnych warunkach,
  • Szkolenia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Trade Marketing

    Mag Dystrybucja sp. z o.o. sp.k.   Olsztyn, ul. Sprzętowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    tworzenie, nadzór nad koordynacja promocji oraz projektów lojalnościowych, wzmacnianie lokalnej widoczności produktów poprzez dystrybucję standów, weryfikację widoczności, rozliczanie ekspozycji zgodnie z ustaloną formą i budżetem, koordynacja działań związanych z planowaniem,...
  • Specjalista ds. sprzedaży i marketingu

    Enadis sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    obsługa sprzedażowa klientów firmy, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami i partnerami biznesowymi, współtworzenie wizerunku firmy, badanie potrzeb klientów, współpraca z prasą i mediami, współpraca przy tworzeniu materiałów reklamowych.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Trade Marketingu marki Vistula

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: opracowywanie i wdrażanie trade planu, uwzględniającego cele biznesowe marki Vistula; koordynacja komunikacji brandowej i sprzedażowej we wszystkich kanałach, takich jak sklepy stacjonarne, e-commerce, aplikacje mobilne; zapewnienie...
  • Specjalista ds. sprzedaży eventów, konferencji, uroczystości rodzinnych

    Hotel Restauracja Jaś Wędrowniczek sp. z o.o. sp.k.   Rymanów, Blisko drogi głównej - dogodny dojazd    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Zakres obowiązków: sprzedaż usług hotelowych i gastronomicznych; planowanie i koordynacja nad wydarzeniami – konferencje, szkolenia, uroczystości rodzinne, integracje; czuwanie nad prawidłowym przebiegiem imprez i ich rozliczanie, tworzenie ofert sprzedażowych; monitorowanie działań...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Morad Sp. z o.o.   Tuchom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    planowanie i realizacja działań marketingowych w ramach zaplanowanego budżetu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy w Internecie, radio, tv oraz w prasie branżowej, udział w krajowych i zagranicznych imprezach targowych, aktualizacja i redagowanie treść marketingowych na stronę www oraz do...
  • Performance Marketing Specialist marki Vistula

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: przygotowywanie strategii oraz planowanie kampanii wspierających sprzedaż w ramach kanałów online i digital offline; przygotowywanie analiz, raportów i rekomendacji w celu optymalizacji działań mediowych, pod kątem wzrostu ROI i...