• planowanie działań marketingowych,
• współpraca z kontrahentami i dostawcami firmy,
• ścisła współpraca z działem marketingowym,
• przygotowywanie raportów i analiza danych rynkowych,
• zarządzanie materiałami marketingowymi.
• wykształcenie wyższe - preferowane: marketing, ekonomia i pokrewne,
• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
• znajomość MS Office, w szczególności Excel,
• komunikatywność,
• rozwinięte umiejętności analityczne.
• umowa o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia,
• atrakcyjne wynagrodzenie,
• możliwość korzystania z karty sportowej oraz karty medycznej,
• szeroki pakiet benefitów(zniżek) oraz dostęp do platformy szkoleniowej.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.