poszukuje kandydata na stanowisko specjalisty ds. obsługi administracyjnej w Biurze Administracyjnym
Główne zadania wykonywane na stanowisku pracy:
-
prowadzenie księgi inwentarzowej środków trwałych,
-
prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem zbędnymi i zużytymi składnikami rzeczowymi majątku ruchomego,
-
prowadzenie spraw z zakresu obsługi administracyjnej Kancelarii Senatu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
-
wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub finansów,
-
co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie gospodarowania składnikami majątku trwałego oraz ich ewidencji,
-
znajomość przepisów dotyczących klasyfikacji środków trwałych, gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe, przepisów o rachunkowości w zakresie ewidencji środków trwałych i przepisów dotyczących zasad funkcjonowania jednostek sektora finansów publicznych,
-
znajomość zasad prowadzenia księgi inwentarzowej środków trwałych,
-
umiejętność obsługi MS Office, w tym Excel poziom zaawansowany.
p o ż ą d a n e
-
doświadczenie zawodowe w zakresie gospodarowania składnikami majątku trwałego i ich ewidencji w jednostce sektora finansów publicznych.