Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. obsługi administracyjnej

Kancelaria Senatu
Warszawa
praca stacjonarna
2893 dni temu
Kancelaria Senatu


poszukuje kandydata na stanowisko specjalisty ds. obsługi administracyjnej w Biurze Administracyjnym

 

Wymiar etatu: 1

 

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Specjalista ds. obsługi administracyjnej

Główne zadania wykonywane na stanowisku pracy:

  • prowadzenie księgi inwentarzowej środków trwałych,

  • prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem zbędnymi i zużytymi składnikami rzeczowymi majątku ruchomego,

  • prowadzenie spraw z zakresu obsługi administracyjnej Kancelarii Senatu.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

 

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub finansów,

  • co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie gospodarowania składnikami majątku trwałego oraz ich ewidencji,

  • znajomość przepisów dotyczących klasyfikacji środków trwałych, gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe, przepisów o rachunkowości w zakresie ewidencji środków trwałych i przepisów dotyczących zasad funkcjonowania jednostek sektora finansów publicznych,

  • znajomość zasad prowadzenia księgi inwentarzowej środków trwałych,

  • umiejętność obsługi MS Office, w tym Excel poziom zaawansowany.

p o ż ą d a n e

  • doświadczenie zawodowe w zakresie gospodarowania składnikami majątku trwałego i ich ewidencji w jednostce sektora finansów publicznych.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty