Najnowsze oferty pracy

  • Asystent ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent
    5 godz.
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
  • Asystent ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent
    6 godz.
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych. Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracyjnych (Archiwum)

    PwC   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    3 dni
    Twoja przyszła rola: archiwizowanie dokumentów, wydawanie pracownikom poczty oraz dokumentów archiwalnych, koordynowanie procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy, dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, realizacja...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Teresin Archiwista Teresin
Specjalista ds. Obsługi Archiwum

Specjalista ds. Obsługi Archiwum

Polskie Młyny S.A
Teresin
praca stacjonarna
2380 dni temu

Polskie Młyny - trochę historii
Firma POLSKIE MŁYNY S.A. czerpie z doświadczeń ponad 100-letniej tradycji. Jesteśmy największym, w 100% polskim producentem mąki w kraju, a Mąka Szymanowska jest najczęściej wybieraną paczkowaną mąką pszenną w Polsce**.
Najstarszy młyn, w Nakle, pracuje nieprzerwanie od 1904 roku. Podobnym doświadczeniem mogą pochwalić się również młyny Szymanów i Kluczbork, dzięki którym produkty pod marką Polskie Młyny podbiły serca Polaków.
Szacunek do chleba, tak mocno zakorzeniony w polskiej tradycji jest dla nas największym zobowiązaniem...

**ogólnopolskie badanie na próbie reprezentatywnej 700 osób, 18-74 lat; maj 2013; Milward Brown


Specjalista ds. Obsługi Archiwum

Miejsce pracy: Teresin

Nr Ref.: PM/30/2017


Opis stanowiska:
  • prowadzenie całości spraw związanych z funkcjonowaniem archiwum zakładowego, w tym w szczególności:
  • przyjmowanie dokumentów do archiwizacji
  • ochrona i właściwe zabezpieczenie przechowywanych dokumentów przed zniszczeniem bądź uszkodzeniem
  • regularny przegląd dokumentacji w celu ustalenia dokumentów przeznaczonych do brakowania;
  • inicjowanie przeprowadzania brakowania dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • wybór najkorzystniejszych ofert związanych z profesjonalnym niszczeniem dokumentów;
  • odpowiedzialność za właściwy sposób brakowania dokumentów zawierających dane osobowe lub tajemnicę handlową
  • prowadzenie właściwej dokumentacji związanej z przyjmowaniem, przechowywaniem i udostępnianiem akt (zgodnie z obowiązującą w Spółce Instrukcją kancelaryjną)
  • sporządzanie dokumentów RP-7 na podstawie dokumentów płacowych
  • przygotowywanie kopii, odpisów dokumentacji osobowej
Wymagania
  • wykształcenie średnie lub policealne o profilu archiwalnym
  • doświadczenie zawodowe min. 1 rok pracy w archiwum zakładowym lub pracy w dziale kadrowo-płacowym
  • znajomość obsługi komputera
  • znajomość przepisów ustawy o krajowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • znajomość prawa archiwalnego, prawa pracy, przepisów ZUS
  • dokładności, sumienności
Oferujemy
  • stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • zatrudnienie w wymiarze 2/5 etatu

Przesłanie do Spółek z grupy BZK danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, lub ich ujawnienie przez kandydata na dalszych etapach procesu rekrutacyjnego, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez spółkę w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polskie Młyny Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Połczyńskiej 97A, dalej „Spółka” z którą można skontaktować się poprzez e-mail rekrutacja@bzk.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
  2. Pani/Pana dane osobowe zawarte w aplikacji o pracę będą przetwarzane:
    1. w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na Spółce , zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 (Rozporządzenie 2016/679), w związku z przepisami Kodeksu pracy, a w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia 2016/679;
    2. w celu podjęcia działań koniecznych przed zawarciem umowy o pracę, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia 2016/679;
    3. dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w tym celu – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia 2016/679);
    4. w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Spółkę – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Spółki , zgodnie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia 2016/679, polegający na umożliwieniu Spółce obrony swych praw.
  3. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym spółkom z grupy BZK, w zakresie koniecznym do prowadzenia procesu rekrutacji, podmiotom świadczącym usługi na ich rzecz w związku z prowadzeniem procesów rekrutacji, takim jak agencje rekrutacyjne, a także dostawcom systemów informatycznych i usług IT.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia aktualnego procesu rekrutacji, a w zakresie w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody – do jej wycofania, przy czym w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji, dane będą przetwarzane nie dłużej niż przez 2 lata. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Spółkę. Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa.
  5. Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, każdą z wyrażonych zgód można wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Dla celów dowodowych Spółka prosi o wycofywanie zgód drogą pisemną lub elektroniczną.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych.
  7. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia 2016/679.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
  9. Podanie danych osobowych jest wymagane przez Kodeks pracy. Konsekwencją niepodania tych danych jest brak możliwości rozpatrzenia Pani/Pana kandydatury w procesie rekrutacyjnym. w zakresie danych niewymaganych Kodeksem pracy, podanie danych jest dobrowolne.

* Aktualny wykaz spółek wchodzących w skład Grupy Spółek:
- BZK Group Sp. z o.o. ul. Połczyńska 97, 01-303 Warszawa
- Bakoma Sp. z.o.o. ul. Połczyńska 97, 01-303 Warszawa
- Polskie Młyny Sp. z o. o. ul. Połczyńska 97, 01-303 Warszawa
- Komagra Sp. z o.o. ul. Połczyńska 97, 01-303 Warszawa
- BIOAGRA-OIL S.A. ul. Przemysłowa 64, 43-100 Tychy
- BIOAGRA S.A. ul. Połczyńska 97, 01-303 Warszawa

- BZK ALCO ul. Połczyńska 97, 01-303 Warszawa

 

Podobne oferty

  • Asystent ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent
    5 godz.
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
  • Asystent ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent
    6 godz.
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych. Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracyjnych (Archiwum)

    PwC   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    3 dni
    Twoja przyszła rola: archiwizowanie dokumentów, wydawanie pracownikom poczty oraz dokumentów archiwalnych, koordynowanie procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy, dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, realizacja...