Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie
Specjalista ds.obsługi klienta francuskojęzycznego - I linia wsparcia

Specjalista ds.obsługi klienta francuskojęzycznego - I linia wsparcia

Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
śląskie, relokacja do woj. kujawsko-pomorskiego
praca stacjonarna
3370 dni temu

Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.

Specjalista ds.obsługi klienta francuskojęzycznego - I linia wsparcia

Miejsce pracy: relokacja do woj. kujawsko-pomorskiego

Nr Ref.: 7-26-31441/PC

Opis stanowiska:
Naszym Klientem jest jeden z globalnych liderów dostarczających wysokiej klasy usługi w obszarze IT i Telekomunikacji, który cieszy się pozytywną opinią rynkową popartą czołowym miejscem w rankingach najlepszych pracodawców. W związku z rozszerzaniem zespołu specjalistów na pierwszej linii wsparcia technicznego, poszukujemy osób z bardzo dobrą znajomością języka francuskiego, zainteresowanych pracą na pierwszej linii wsparcia.

Zakres obowiązków:
- kontakt mailowy i telefoniczny z klientami francuskojęzycznymi
- rozwiązywanie problemów związanych z codzienną pracą na komputerach użytkowników, doraźna pomoc w przypadku prostych problemów lub przekazanie trudniejszych do rozwiązania specjalistom IT
-rejestrowanie zgłaszanych problemów w systemie
Wymagania:
- gotowość na relokację do woj. kujawsko-pomorskiego
- bardzo dobra znajomość języka francuskiego (min. poziom B2)
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. poziom A2/B1)
- bardzo dobra obsługa komputera na poziomie użytkownika
- wysokie umiejętności interpersonalne
- doświadczenie w obsłudze klienta
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- atrakcyjny pakiet wynagrodzeń (pensja podstawowa, premia finansowa dwa razy do roku, nagrody)
- prywatna opieka medyczna oraz prywatne ubezpieczenie na życie
- karta Multisport
- praca w międzynarodowym środowisku pozwalającym na codzienną komunikację w językach obcych
- dostęp do certyfikowanych szkoleń wartych nawet kilkanaście tysięcy PLN
- jasna ścieżka kariery i możliwość awansu poziomego lub pionowego w strukturach firmy
- dostęp do bezpłatnych kursów językowych

Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila na adres: katowice@grafton.pl.

W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)