MOLTTON POLAND jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacji specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branży przemysłowej. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Działamy w oparciu o certyfikat agencji zatrudnienia nr 7145
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji
Miejsce pracy: Kielce
Nr Ref.: OKR/10/2016
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie prawidłowej obsługi realizacji zamówień złożonych przez klientów,
- Współpraca z Przedstawicielami Handlowymi i Dyrektorami Operacyjnymi odpowiedzialnymi za dany rynek,
- Kontaktowanie się z kontrahentami, weryfikowanie należności, kompletowanie i archiwizowanie dokumentów,
- Tłumaczenie dokumentów, korespondencji, prezentacji na potrzeby klienta, innych działów.
- Wykształcenie min. średnie,
- Biegła znajomość języka niemieckiego – warunek konieczny
- Znajomość pakietu MS Office;
- Umiejętność pracy zespołowej,
- Orientacja na Klienta,
- Komunikatywność,
- Kreatywność, otwartość na nowe pomysły,
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Możliwość pracy w młodym, ale doświadczonym zespole oraz sympatyczną atmosferę w pracy,
- Możliwość rozwoju osobistego i awansu,
- Możliwość rekreacji po pracy w pomieszczeniach znajdujących się na terenie biurowca (siłownia, sauna, zajęcia fitness).