BPO Poland świadczy usługi biznesowe w wielu językach dla klientów na całym świecie. Obszar naszych działań obejmuje usługi w zakresie zaawansowanych rozwiązań IT, analiz biznesowych, logistyki, obsługi klientów, e-commerce, marketingu i reklamy.
W związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy projekty rekrutacyjne do działu Obsługi Klienta.
Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń aby mogli osiągać swoje cele. Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom.
Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach polskiej firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to praca dla Ciebie.
- Kompleksowa obsługa klientów w języku polskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień oraz sprzedaż produktów i usług
- Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb
- Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji
- Administrowanie logistyczną obsługą zamówień
- Dbanie o dobry wizerunek firmy
- Min. 6 miesięcy doświadczenia w telefonicznej obsłudze klientów oraz sprzedaży produktów i/lub usług
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Komunikatywność, poprawność i płynność językowa oraz nastawienie na potrzeby klienta
- Profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem
- Swobodne posługiwanie się komputerem
- Sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy
- Elastyczne godziny pracy
- Lokalizację w oddziału firmy Cieszynie
- Pakiet szkoleń
- Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy
- Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy)