Firma Timken jest jednym z największych na świecie producentów łożysk oraz produktów i usług pokrewnych.
Timken zatrudnia 14,000 pracowników w fabrykach i biurach zlokalizowanych w 27 krajach na całym świecie.
Do naszego Europejskiego Centrum Obsługi Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. niemiecki
Miejsce pracy: Sosnowiec
Zakres obowiązków:
- wspieranie przydzielonej grupy kluczowych niemieckich klientów firmy Timken w zakresie całego procesu - od zapytania ofertowego do dostarczenia produktu
- przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, kontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów, rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawy
- ścisła współpraca z inżynierem sprzedaży zlokalizowanym w Niemczech w zakresie zamówień i bieżącej współpracy z klientem
- współpraca z innymi działami firmy Timken na całym świecie - magazyny wysyłkowe, planowanie dostaw, planowanie popytu, zespół ds. transportu, produkcja
- analizowanie i realizowanie specyficznych wymagań klienta dotyczących obsługi lub zamówień
- uczestnictwo w okazjonalnych wizytach u klienta, spotkaniach lub telekonferencjach
Wymagania:
- biegła znajomość języka niemieckiego
- dobra znajomość języka angielskiego
- wykształcenie licencjackie/magisterskie
- umiejętność szybkiego uczenia się i samodzielność
- umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
- ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku przy wykorzystaniu nowoczesnego systemu SAP oraz innych narzędzi
- intensywne 4-tygodniowe szkolenie wstępne – system SAP, procesy, procedury, produkty
- przyjazną atmosferę i wsparcie bardziej doświadczonych członków zespołu
- elastyczny system czasu pracy