Dołącz do zespołu wykwalifikowanych specjalistów na rynku europejskim!
Dla naszego Klienta, jednej z wiodących firm oferującej usługi z zakresu obsługi posprzedażowej i serwisu sprzętu elektronicznego, w związku z rozbudową polskiego oddziału w okolicach Poznania, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
(język francuski, niderlandzki, włoski)
Do głównych zadań Specjalisty należeć będzie przyjmowanie zleceń, analiza oraz obsługa telefoniczna i mailowa oraz czat’ów dla obcojęzycznych Klientów, współpraca z działem wsparcia i serwisu, inicjowanie standaryzacji prowadzonych kontaktów.
-
biegła znajomość jednego z języków (francuski, niderlandzki, włoski)
-
samodzielność, skrupulatność, proaktywność i dokładność
-
bardzo dobra organizacja pracy
-
komunikatywność i łatwość budowania relacji z klientem
-
mile widziana podstawowa wiedza z zakresu urządzeń i komponentów elektronicznych
-
pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku europejskim
-
perspektywy rozwoju w międzynarodowym środowisku
-
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę wraz z pakietem socjalnym
-
zatrudnienie od zaraz
-
konkurencyjne wynagrodzenie oraz bonusy finansowe uzależnione od wyników
-
dobrą atmosferę i niezapomniane imprezy integracyjne