Poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta Kluczowego
Miejsce pracy: Warszawa
SIÓDEMKA S.A. na rynku polskim działa od 1998 roku. Od 16 lat codziennie doręczamy dziesiątki tysięcy dokumentów i paczek na terenie całego kraju. Kilka tysięcy naszych pracowników w 40 oddziałach codziennie dokłada wszelkich starań, by sprostać oczekiwaniom Klientów. Zróżnicowany pakiet usług, wspierany przez zaawansowane interaktywne narzędzia zarządzania przesyłkami, jest odpowiedzią na potrzeby nowoczesnego biznesu.
Zadania:
- zapewnienie kluczowym Klientom współpracy ze spółką na najwyższym poziomie pod względem jakości obsługi Klienta,
- budowanie pozytywnych relacji z kluczowymi Klientami,
- stały, systematyczny kontakt z kluczowymi Klientami w celu jak najszybszego rozwiązywania powstałych powstałych problemów,
- wykształcenia minimum średniego,
- dobrej znajomości obsługi programu EXCEL,
- doświadczenia w obsłudze Klienta,
- wysokich umiejętności interpersonalnych.
- możliwość poszerzania swoich umiejętności w strukturach dużej organizacji,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- atrakcyjny pakiet socjalny.