Specjalista ds. obsługi Klienta niemieckojęzycznego
Kraków
Specjalista ds. obsługi Klienta niemieckojęzycznego
Kraków
Nr Ref.: 1076216
Kraków
Nr Ref.: 1076216
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Dla naszego Klienta- międzynarodowej firmy zlokalizowanej w Krakowie, poszukujemy osób z bardzo dobrą znajomością j. niemieckiego.
Zatrudnione na tym stanowisku osoby, będa wspierały procesy logistyczne na rynku niemieckim. Do głównych zadań na tym stanowisko należeć będzie weryfikacja dokumentacji transportowej oraz celnej. Podczas wykonywania codziennych obowiązków pracownicy będą używać głównie języka niemieckiego, w celu kontaktu z urzędem celnym oraz Klientami.
Poszukujemy kandydatów z biegłą znajomością języka niemieckiego (min. C1) oraz z bardzo dobrą znajomością j. angielskiego (min. B1). Idealny Kandydat powinien mieć także doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz organizacyjne. Wcześniejsze doświadczenie nie jest wymagane, ale będzie dodatkowym atutem.
Nasi Klienci oferuje unikalną możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w interesującej branży i w międzynarodowym środowisku. Firma gwarantuje bardzo atrakcyjne wynagrodzenie (4-6 tys. zł brutto), dogodne warunki pracy oraz udział w ciekawych projektach. Istnieje możliwość pracy na 3/4 etatu, czy pół etatu.
hays.pl |