Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Za co będziesz odpowiedzialny?
-
Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami z krajów niemieckojęzycznych
-
Obsługę zgłoszeń przychodzących z różnych źródeł (np. telefon, mail)
-
Analizowanie i wprowadzanie zgłoszeń do systemu komputerowego
-
Rozwiązywanie różnorodnych problemów i wsparcie klientów w trudnych sytuacjach
Czego wymagamy od kandydatów?
-
Średniozaawansowanej lub bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (poziom B1 – C2)
-
Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych w mowie i piśmie
-
Umiejętności pracy w zespole
-
Podstawowej znajomości obsługi komputera
-
Komunikatywnej znajomości języka angielskiego
Nie wymagamy doświadczenia w obsłudze klienta!
Co oferujemy naszym pracownikom?
- Codzienny kontakt z żywym językiem niemieckim
- Szkolenie wstępne przygotowujące do samodzielnej pracy na oferowanym stanowisku
- Nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji (blisko stacji SKM Redłowo i 3km od morza)
- Miesięczny bonus zależny od wyników w pracy
- Dodatkowe świadczenia do wyboru w ramach pakietu benefitów, w tym m. in. prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, bilety do kina, bony paliwowe, bony do różnych sklepów (IKEA, MediaMarkt, Sephora, Smyk, Empik, Tesco, itp.)
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym centrum usług
- Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
- Pracę w systemie zmianowym na cały lub niepełny etat
- Szeroki wachlarz szkoleń wewnętrznych (w tym kursy językowe)
- Dobrą zabawę - przyjazną atmosferę i wyjścia integracyjne w zespołach
- Owocowe poniedziałki - witaminowy start tygodnia
- Atrakcyjny pakiet relokacyjny