Gi Group jest międzynarodową agencją pracy, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników tymczasowych. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570 oraz certyfikat ISO 9001: 2008.
Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy z sektora BPO poszukujemy obecnie pracowników na stanowisko:
Obowiązki:
• telefoniczny i mailowy kontakt z klientami z krajów niemieckojęzycznych
• obsługa zgłoszeń przychodzących z różnych źródeł (telefon, mail)
• analizowanie i wprowadzanie zgłoszeń do systemu
• rozwiązywanie różnorodnych problemów i wsparcie klientów w trudnych sytuacjach
Wymagania:
• znajomość języka niemieckiego co najmniej na poziomie B1
• mile widziana znajomość języka angielskiego
• wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie
• umiejętność pracy w zespole
• podstawowa znajomość obsługi komputera
Nie wymagamy doświadczenia w obsłudze klienta!
Naszym pracownikom oferujemy:
• umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
• premie uzależnione od wyników
• pracę w systemie zmianowym na cały lub niepełny etat
• codzienną pracę z językiem niemieckim, możliwość rozwinięcia umiejętności i słownictwa w kategoriach takich jak: podróże, medycyna, uroda
• pełne wdrożenie do samodzielnej pracy na oferowanym stanowisku
• nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji (blisko stacji SKM Redłowo)
• dodatkowe świadczenia do wyboru w ramach pakietu benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, bilety do kina, bony paliwowe, bony do różnych sklepów)
• możliwość rozwoju zawodowego i pracę w międzynarodowym środowisku
• szkolenia wewnętrzne i kursy językowe
• owocowe poniedziałki - witaminowy start tygodnia
• przyjazną atmosferę i wyjścia integracyjne w zespołach