Specjalista ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego

AGENCJA ZATRUDNIENIA KSService sp. z o.o.

Szczecin

98 dni temu

Specjalista ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego
Szczecin
Nr ref.: SDO/SZC/032017

OBOWIĄZKI

  • wsparcie techniczne poprzez odbierane połączeń przychodzących od Klientów i prowadzenie rozmów dotyczących zgłaszanych problemów
  • zbieranie informacji na temat zgłaszanego problemu technicznego
  • wstępne określanie przyczyn problemu
  • proponowanie Klientowi odpowiednich rozwiązań

WYMAGANIA

  • znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • znajomość obsługi komputera i pakietu Office
  • doświadczenie w branży help desk lub kompetencje z zakresu techniki / IT będą dodatkowym atutem

OFERUJEMY

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie, w tym minimum 5000 złotych podstawy oraz system premiowy
  • szkolenie przygotowujące do pracy
  • prywatną opiekę medyczną z pakietem rodzinnym
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość dofinansowania prywatnych studiów i szkoleń, wewnętrzne kursy językowe
  • 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy
  • dofinansowanie dojazdów do pracy
  • pakiet relokacyjny
  • możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Rekrutują z Praca.pl