Specjalista ds. Obsługi Klienta
(Spedycja Krajowa)
Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne

(Oddział Poznań)

Nr ref.: SOK/POZ/08/2017
Oferujemy:
  • Realizowanie ambitnych zadań w innowacyjnej organizacji,
  • Rozwój w obszarze silnie rozwojowego produktu,
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
  • Pracę w miłej atmosferze,
  • Umowę o pracę,
  • Pakiet świadczeń pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, wczasy pod gruszą i inne).
Wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie spedycyjnej,
  • Dobra znajomość programu Excel,
  • Ponadprzeciętne zaangażowanie i motywacja do pracy,
  • Wysoki poziom energii i gotowość do nauki nowych umiejętności,
  • Komunikatywność, odporność na stres,
  • Dokładność i systematyczność w wykonywaniu obowiązków.
Obowiązki:
  • Opieka nad klientami spedycyjnymi,
  • Bieżąca, telefoniczna obsługa klienta,
  • Rozliczanie i wystawianie faktur,
  • Bieżący kontakt z klientami,
  • Wyjaśnianie reklamacji i niezgodności zgłoszonych przez klientów,
  • Koordynacja komunikacji z klientem na poziomie magazynu i spedycji,
  • Kontakt i aranżowanie umów z dostawcami usług i towarów na rzecz działów produkcyjnych.

Osoby zainteresowane prosimy
o przesyłanie aplikacji klikając:

APLIKUJ
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...

Już aplikowałeś na tą ofertę

Aplikujesz na ogłoszenie

Dziękujemy! Aplikuj poprzez stronę pracodawcy.

Trwa przekierowanie na formularz pracodawcy

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl