Specjalista ds. Obsługi Klienta (Spedycja Krajowa)

ROHLIG SUUS Logistics SA

Tarnowo Podgórne

Specjalista ds. Obsługi Klienta
(Spedycja Krajowa)
Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne

(Oddział Poznań)

Nr ref.: SOK/POZ/08/2017
Oferujemy:
  • Realizowanie ambitnych zadań w innowacyjnej organizacji,
  • Rozwój w obszarze silnie rozwojowego produktu,
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
  • Pracę w miłej atmosferze,
  • Umowę o pracę,
  • Pakiet świadczeń pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, wczasy pod gruszą i inne).
Wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie spedycyjnej,
  • Dobra znajomość programu Excel,
  • Ponadprzeciętne zaangażowanie i motywacja do pracy,
  • Wysoki poziom energii i gotowość do nauki nowych umiejętności,
  • Komunikatywność, odporność na stres,
  • Dokładność i systematyczność w wykonywaniu obowiązków.
Obowiązki:
  • Opieka nad klientami spedycyjnymi,
  • Bieżąca, telefoniczna obsługa klienta,
  • Rozliczanie i wystawianie faktur,
  • Bieżący kontakt z klientami,
  • Wyjaśnianie reklamacji i niezgodności zgłoszonych przez klientów,
  • Koordynacja komunikacji z klientem na poziomie magazynu i spedycji,
  • Kontakt i aranżowanie umów z dostawcami usług i towarów na rzecz działów produkcyjnych.
APLIKUJ
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj

ROHLIG SUUS Logistics SA

ROHLIG SUUS Logistics SA to jeden z najszybciej rozwijających się operatorów logistycznych w Polsce.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl