Specjalista ds. obsługi klienta z j. szwedzkim
Praca Stała
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska:
- prawidłowe wprowadzanie danych dla każdego zamówienia dla zapewnienie prawidłowych dostaw i faktur
- rejestracja i rozpatrywanie skarg dotyczących transportu
- kontaktowanie klientów za pośrednictwem różnych kanałów komunikacyjnych dotyczących ich zamówień, potwierdzenia zamówień, informacji o wysyłce
- współpraca z działem logistyki
- zapewnianie wsparcia i rozwiązywania problemów
- pracuje w dziale Front Office, odpowiedzialny za współpracę z klientami z krajów skandynawskich.
- procesowanie zamówień
- kontakt telefoniczny i mailowy z klientem
- obsługa reklamacji
Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego i szwedzkiego
- doświadczenie w zarządzaniu zleceniami oraz obsłudze klienta mile widzane
- dobra praktyczna znajomość narzędzi MS Office
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
Oferta:
- możliwość codziennej pracy z językiem obcym
- przyjazna atmosfera pracy
- możliwość nawiązania stałej współpracy
- konkurencyjne wynagrodzenie + pakiet benefitów
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.