Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim

ATERIMA

Libertów

Jesteśmy agencją zatrudnienia z siedzibą w Krakowie, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 7085. Działamy w całej Polsce, zawsze etycznie i zgodnie z zasadami. Zamiast szukać dróg na skróty, stawiamy na odpowiedzialność. Zgłoś się do nas - mamy dla Ciebie pracę.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Nr ref.: SDF/LB/08/2017
Miejsce pracy: Libertów
Zgłoś się do nas, jeśli:
  • biegle posługujesz się językiem francuskim w mowie i piśmie (warunek konieczny)
  • masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży technicznej (mile widziane)
  • posiadasz doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta/sprzedażą (mile widziane)
  • jesteś osobą dobrze zorganizowaną, dokładną, samodzielną
  • cechują Cię bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
  • codzienny kontakt z klientami firmy (telefoniczny, mailowy)
  • prowadzenie rozmów handlowych oraz przygotowywanie ofert
  • przyjmowanie zamówień oraz nadzór nad ich właściwą realizacją
  • prowadzenie dokumentacji eksportowej
  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
  • pracę pełną wyzwań oraz możliwość rozwoju zawodowego w stabilnej firmie
  • wynagrodzenie podstawowe plus premie
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
APLIKUJ!
Nie zapomnij dopisać klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”

Poznaj

ATERIMA

Jesteśmy agencją zatrudnienia z siedzibą w Krakowie.

 

Działamy w całej Polsce, zawsze etycznie i zgodnie z zasadami.

 

Zamiast szukać dróg na skróty, stawiamy na odpowiedzialność.

Zgłoś się do nas - mamy dla Ciebie pracę!

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl