specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat
7 godz.
pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji; zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity),...
Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Zadania: obsługa partnerów biznesowych z całego świata, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych z zagranicy, utrzymanie dobrych relacji biznesowych, realizacja planów sprzedażowych, współpraca z zespołem ds. sprzedaży i innymi działami firmy w celu zapewnienia wsparcia dla partnerów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: przygotowanie towaru do przewozu/dostawy, przewóz i dostarczenie towaru do klienta, rozładunek towaru, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: konfekcjonowanie towaru do pakowania, rozbiór i trybowanie mięsa, przygotowanie wyrobów mięsnych do wędzenia, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, kontrola daty ważności produktów, profesjonalna obsługa klienta,...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
timework Sp. z o.o.s.k.
Szczecin
praca stacjonarna
2899 dni temu
timework sp. z o.o. s. k. Agencja Pracy tymczasowej została założona w 2003 roku. Jesteśmy prężnie działającą Agencją Pracy. Zapewniamy nowoczesne rozwiązania HR w zakresie leasingu pracowniczego, rekrutacji oraz selekcji pracowników. Firma timework posiada certyfikat wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o numerze 9688.
W związku z aktualnym projektem rekrutacyjnym dla naszego Klienta z branży opiekuńczej , poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
Jeśli posiadasz doświadczenie w zadaniach wymienionych poniżej:
stały kontakt z klientami i partnerami w Niemczech
kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy
organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą
nawiązywanie współpracy z partnerami biznesowymi
Wymagania:
Jeśli spełniasz poniższe wymagania:
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny)
mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
praktyczna znajomość pakietu MS Office
umiejętność pracy pod presją czasu
komunikatywność oraz bardzo dobra organizacja pracy
Oferujemy:
Jeśli chcesz zmienić aktualne miejsce pracy, rozwinąć się zawodowo, poprawić budżet poprzez wyższe zarobki, zmienić nastawienie do pracy, dajemy Ci to wszystko:
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
atrakcyjny system wynagrodzeń
pakiet medyczny
możliwość rozwoju
wykorzystanie języka niemieckiego w codziennej pracy
pracę w dynamicznym zespole, zapewniającym wsparcie i dobrą atmosferę w firmie o ugruntowanej/stabilnej pozycji na rynku
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat
7 godz.
pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji; zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity),...
Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Zadania: obsługa partnerów biznesowych z całego świata, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych z zagranicy, utrzymanie dobrych relacji biznesowych, realizacja planów sprzedażowych, współpraca z zespołem ds. sprzedaży i innymi działami firmy w celu zapewnienia wsparcia dla partnerów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: przygotowanie towaru do przewozu/dostawy, przewóz i dostarczenie towaru do klienta, rozładunek towaru, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: konfekcjonowanie towaru do pakowania, rozbiór i trybowanie mięsa, przygotowanie wyrobów mięsnych do wędzenia, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, kontrola daty ważności produktów, profesjonalna obsługa klienta,...