młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
Benefit Systems S.A.Warszawa, Plac Europejski 2
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Na rozgrzewkę kilka pytań: Umiesz konfigurować, instalować i serwisować sprzęt komputerowy? Znasz technologię i systemy mobilne? Systemy operacyjne Microsoft Windows nie są Ci obce? Wiesz co to Active Directory, LAN, WAN, VPN? Konfiguracja i zarządzanie urządzeniami sieciowymi nie stanowi...
Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
IT support of endusers, business trips to entire Germany from Monday to Friday YOUR SKILLS You are an IT enthusiast and want to excel in IT support (knowledge of operational systems, electronic devices) German and English are a piece of cake for you; You are a pro while communicating with customers;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Experis
mazowieckie
praca stacjonarna
3416 dni temu
Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Zadania:
Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia);
Koordynowanie - przyjmowanie, przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz monitorowanie zgłoszeń użytkowników;
Podstawową pomoc w zakresie helpdesk;
Informujemy, że praca świadczona jest w systemie zmianowym.
Wymagania:
Biegła znajomość języka niemieckiego (min. B2);
Znajomość języka angielskiego;
Podstawowa znajomość systemu Windows i pakietu MS Office;
Zainteresowanie zagadnieniami IT oraz chęci doszkalania się;
Umiejętność pracy w zespole;
Dobra organizacja pracy;
Gotowość do podjęcia pracy w Bydgoszczy.
Oferujemy:
Stabilność zatrudnienia i umowę o pracę;
Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego;
Pracę w międzynarodowym środowisku i codzienny kontakt z językiem obcym;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
Benefit Systems S.A.Warszawa, Plac Europejski 2
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Na rozgrzewkę kilka pytań: Umiesz konfigurować, instalować i serwisować sprzęt komputerowy? Znasz technologię i systemy mobilne? Systemy operacyjne Microsoft Windows nie są Ci obce? Wiesz co to Active Directory, LAN, WAN, VPN? Konfiguracja i zarządzanie urządzeniami sieciowymi nie stanowi...
Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
IT support of endusers, business trips to entire Germany from Monday to Friday YOUR SKILLS You are an IT enthusiast and want to excel in IT support (knowledge of operational systems, electronic devices) German and English are a piece of cake for you; You are a pro while communicating with customers;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...