specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Jesteś komunikatywną osobą i swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim; Odpowiadanie na...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
8 dni
Obsługa Klientów po zawarciu umowy ubezpieczenia w zakresie procesów realizowanych w Centrum Obsługi Posprzedażowej; Realizacja dyspozycji Klientów zainicjowanych przez kanały zdalne (list, e-mail, telefon, mojePZU) Ewidencja w systemach informatycznych informacji o Klientach i zdarzeniach...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
Czym będziesz się zajmować? Zarządzanie informacją zwrotną od klientów- wsparcie dla pionu handlowego; Budowanie oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientem; Budowanie dobrego wizerunku firmy; Bieżący przepływ informacji w zespole oraz pomiędzy działami; Zapewnienie poprawności danych...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Experis Warszawa
Bydgoszcz
praca stacjonarna
3093 dni temu
Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń.
Lider w branży usług informatycznych poszukuje osób mówiących płynnie po niemiecku do wsparcia klienta niemieckojęzycznego.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Zadania:
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta niemieckojęzycznego
Zdalne rozwiązywanie zgłoszeń Klienta
Udział w międzynarodowych projektach
Wymagania:
Chęć w rozwoju w IT
Znajomość języka niemieckiego (min. B1)
Znajomość języka angielskiego (komunikatywna)
Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów
Umiejętność pracy w grupie
Orientacja na rozwijanie kompetencji i podejmowanie wyzwań
Mile widziane doświadczenie w customer service/help desk
Oferujemy:
Pracę w międzynarodowym środowisku
Konkurencyjne wynagrodzenie
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Pakiety relokacyjne
Prywatną opiekę medyczna
Dodatkowe ubezpieczenie na życie oraz intensywne szkolenia i programy rozwojowe
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Jesteś komunikatywną osobą i swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim; Odpowiadanie na...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
8 dni
Obsługa Klientów po zawarciu umowy ubezpieczenia w zakresie procesów realizowanych w Centrum Obsługi Posprzedażowej; Realizacja dyspozycji Klientów zainicjowanych przez kanały zdalne (list, e-mail, telefon, mojePZU) Ewidencja w systemach informatycznych informacji o Klientach i zdarzeniach...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
Czym będziesz się zajmować? Zarządzanie informacją zwrotną od klientów- wsparcie dla pionu handlowego; Budowanie oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientem; Budowanie dobrego wizerunku firmy; Bieżący przepływ informacji w zespole oraz pomiędzy działami; Zapewnienie poprawności danych...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.