Ogłoszenie numer: 1205120, z dnia 2016-08-01
Aleuro Converting Trade Sp. z O.O
Firma z siedzibą w Stanowicach koło Oławy zatrudni:
Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego z językiem angielskim
Miejsce pracy: Oława
Nr Ref.: KLIENT ZAGRANICZNY
Opis stanowiska
- przyjmowanie zamówień od klientów zagranicznych drogą mailową;
- wystawianie zamówień, faktur VAT;
- prowadzenie korespondencji mailowej i telefonicznej z klientami zagranicznymi w języku angielskim;
- bieżąca współpraca z działami: planowania, produkcji, transportu i magazynem.
Wymagania
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1 w mowie i w piśmie - warunek konieczny;
- dużym atutem będzie doświadczenie w wystawianiu zamówień, faktur VAT oraz w obsłudze programu sprzedażowo-magazynowego;
- umiejętność organizacji własnej pracy i samodzielność;
- bardzo dobra znajomość MS Office.
Oferujemy
- stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, w oparciu o umowę o pracę (pełny etat)
- ciekawą pracę w przyjaznej atmosferze;
- przeszkolenie i wsparcie wszystkich działów;
- możliwość poznania klientów z różnych obszarów kulturowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.