Ogłoszenie numer: 1072294, z dnia 2016-05-12
DPS Software Sp z o.o. jest wiodącym dostawcą usług doradczych i rozwiązań informatycznych klasy CAD/CAM/CAE/PDM/PLM wspomagających pracę projektantów, konstruktorów, technologów.
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: InS/04/16
Opis stanowiska
- Rozwój sprzedaży oferowanych przez firmę rozwiązań inżynierskich,
- Kreatywne i skuteczne poszukiwanie potencjalnych Klientów,
- Identyfikacja potrzeb i opieka nad Klientami firmy,
- Prowadzenie aktywnych działań handlowych,
- Sporządzanie ofert, negocjacje warunków umów i ich finalizacja,
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
Wymagania
- Komunikatywność,
- Konsekwencja w realizacji postawionych celów,
- Koncentracja na doskonaleniu umiejętności sprzedażowych,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
- Prawo jazdy kat B.
Mile widziane:
- doświadczenie w kontaktach z klientem biznesowym,
- znajomość branży technicznej.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze,
- Przejrzystą ścieżkę kariery i możliwość awansu,
- Stabilne zatrudnienie,
- Szkolenia produktowe,
- Satysfakcję z wykonywanej pracy i sukcesów sprzedażowych,
- Ciekawą pracę w międzynarodowej organizacji o silnej pozycji na rynku.
Poznaj
DPS Software Sp. z o.o.
DPS Software Polska to zgrany zespół profesjonalistów dostarczających polskim firmom rozwiązania informatyczne klasy CAD/CAM/CAE/PDM/ 3DExperience. Codziennie spotykamy się i rozmawiamy z naszymi Klientami, żeby poznać specyfikę ich pracy i móc zarekomendować najlepsze rozwiązania, wspomagając ich rozwój i innowacyjność. Naszym priorytetem jest współpraca na najwyższym poziomie zarówno wewnątrz firmy, jak i z naszymi Klientami.