Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Main tasks: Providing support to customer inquiries by responding to customer calls, emails and/or chatsAnalyzing and processing customer claims Ensuring that process workflow is effective and client expectations related to meeting SLA/KPIs are always met Helping to navigate customers through the...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie pełny etat / część etatu 29,41 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
We are an International Outsourcing Group, managing outsourced IT and sales services, bringing together world-class resources and expertise to help create valuable relationships between our clients, their customers, and their employees. Do you enjoy discussions about TV shows and favorite movies?...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Jesteś komunikatywną osobą i swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim; Odpowiadanie na...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Zadania: Obsługa klientów według standardów firmy; Dodawanie wszystkich informacji do systemu; Dbanie o wizerunek firmy poprzez budowanie relacji oraz współpracę z klientami; Dbanie o terminową i rzetelną realizację zadań; Wsparcie działu handlowego w realizacji zadań; Wymagania: Mile...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
EMPiK SJO & Speak Up English School / LEARNING SYSTEMS POLAND S.A.
Katowice
praca stacjonarna
2796 dni temu
Specjalista ds. Obsługi Klienta
empik school – największej i najdłużej działającej sieci szkół językowych w Polsce. W 35 szkołach stacjonarnych, w siedzibach firm oraz przez internet uczymy rocznie ponad 50 000 osób.
W szkole empik school wierzymy, że znajomość języków obcych jest konieczna, aby ciekawie przeżyć życie. Obecnie do naszego zespołu szukamy osoby a stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Katowice
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:
bezpośredni kontakt z klientem
doradztwo w zakresie oferowanych usług
sprzedaż kursów językowych
obsługa przed- i posprzedażowa klientów
Wymagania:
doświadczenie obsłudze klienta/sprzedaży usług
komunikatywności i łatwości nawiązywania kontaktów
chęci do uczenia się i zdobywania nowych umiejętności
pozytywnego nastawienia do klientów
inicjatywy i zaangażowania do pracy
umiejętność pracy indywidualnej i w zespole
Oferujemy:
pracę w młodym, zgranym zespole
szkolenia podnoszące umiejętności, w tym skuteczności osobistej
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Main tasks: Providing support to customer inquiries by responding to customer calls, emails and/or chatsAnalyzing and processing customer claims Ensuring that process workflow is effective and client expectations related to meeting SLA/KPIs are always met Helping to navigate customers through the...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie pełny etat / część etatu 29,41 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
We are an International Outsourcing Group, managing outsourced IT and sales services, bringing together world-class resources and expertise to help create valuable relationships between our clients, their customers, and their employees. Do you enjoy discussions about TV shows and favorite movies?...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Jesteś komunikatywną osobą i swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim; Odpowiadanie na...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Zadania: Obsługa klientów według standardów firmy; Dodawanie wszystkich informacji do systemu; Dbanie o wizerunek firmy poprzez budowanie relacji oraz współpracę z klientami; Dbanie o terminową i rzetelną realizację zadań; Wsparcie działu handlowego w realizacji zadań; Wymagania: Mile...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.