YAWAL S.A.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
-
przyjmowanie zamówień od klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej,
-
weryfikacja poprawności zamówień pod względem asortymentowym oraz ich wprowadzanie do systemu
-
kontakt z klientem w sprawach dotyczących zamówień i odpowiedzi na pytania klientów oraz pomoc w rozwiązywaniu pojawiających się problemów
-
wysyłanie potwierdzeń zamówień
-
sporządzanie i wysyłanie dokumentów sprzedaży
-
udzielanie klientom informacji na temat dostępności i warunków sprzedaży produktów
-
współpraca z innymi działami w firmie w celu zapewnienia wysokiego poziomu jakości obsługi klienta i terminowości realizacji zamówień
-
minimum rocznego doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta biznesowego
-
znajomości języka czeskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
-
znajomości systemu MS Office
-
zdolności komunikacyjnych i umiejętności organizacyjnych
-
dokładności i systematyczności w pracy
-
wyższego wykształcenia ( mile widziane techniczne )
-
umiejętności pracy w zespole
-
motywacji do budowania pozytywnych relacji i skutecznego rozwiązywania spraw klientów
-
samodzielności i odpowiedzialności
-
stabilną pracę w międzynarodowym środowisku
-
przyjazne środowisko pracy
-
możliwość rozwoju kompetencji i wiedzy
-
dodatkową opiekę zdrowotną
-
system premiowy
-
niezbędne narzędzia pracy.