Ogłoszenie numer: 1334398, z dnia 2016-11-03
Platforma dystrybucyjna Edu-Książka Sp. z o. o.
Jesteśmy jednym z największych dystrybutorów publikacji językowych w Polsce. Prowadzimy sieć hurtowni i księgarń na terenie całego kraju. Dużą część naszych działań stanowi obsługa klientów: hurtowych, detalicznych oraz indywidualnych.
Aktualnie do Biura Sprzedaży poszukujemy kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Warszawa / Błonie
Opis stanowiska
- Kompleksowa obsługa klientów w zakresie realizacji zamówień
- Kontakt telefoniczny oraz dbanie o relację z klientami
- Współpraca z Magazynem w obszarze realizacji zamówień
- Dbałość o dobry wizerunek firmy
- Prace administracyjne
Wymagania
- Doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta lub klienta e-commerce
- Swoboda w poruszaniu się w środowisku MS Office – szczególnie w MS Excel
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Komunikatywność i kreatywność oraz umiejętność pracy w zespole
- Poczucie odpowiedzialności za powierzone działania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym telefoniczną i mailową obsługę klientów zagranicznych będzie dodatkowym atutem
- Mile widziana umiejętność obsługi programu SAP Business One
Oferujemy
- Możliwość rozwoju w firmie dystrybucyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku
- Interesującą pracę w młodym zespole
- Rozwój umiejętności w zakresie sprzedaży i obsługi klienta
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.