JAKO
Specjalista ds. obsługi klienta
MIEJSCE PRACY: Poznań
Jesteśmy europejską siecią dyskontów, oferującą odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w najniższych cenach. Należymy do holdingu inwestycyjnego Pepkor, działającego w branży detalicznej w 16 krajach, na trzech kontynentach. W Polsce rozwijamy się dynamicznie od ponad 10 lat. Staliśmy się najpopularniejszym sprzedawcą odzieży dziecięcej oraz wiodącym dostawcą artykułów dekoracyjnych. Nasz sukces osiągamy dzięki ludziom i ich zaangażowaniu.
Polubisz swoją pracę w PEPCO, ponieważ gwarantujemy Ci:
- Umowę o pracę,
- Korzystne warunki wynagradzania,
- Przyjazną atmosferę,
- Pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Telefoniczny oraz mailowy kontakt z Klientem,
- Nadzorowanie przebiegu procesu zgłaszania skarg przez Klientów oraz prowadzenie rejestru w celu zapewnienia właściwego poziomu obsługi,
- Okazjonalne sporządzanie zestawień oraz prezentacji dla działu sprzedaży.
Jeżeli masz:
- Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych oraz kultury osobistej,
- Dobrą znajomość pakietu MS Office,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min B1/B2,
APLIKUJ
DOŁĄCZ DO ZESPOŁU PEPCO!
WIĘCEJ INFORMACJI NA: WWW.PEPCO.PL