Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Białystok
Nr ref.: NN/02/2017

Nationale-Nederlanden działa w Polsce od 2 sierpnia 1994 roku. Jesteśmy w czołówce ubezpieczycieli zabezpieczających przyszłość finansową ponad pół miliona Klientów oraz ich bliskich. Inicjujemy działania, których celem jest kształtowanie pozytywnych nawyków wpływających na poprawę jakości ludzkiego życia.

 

Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz:
  • odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych
  • realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta
  • docierał do nowych Klientów oraz współpracował nad pozyskanym portfelem Klientów
  • przygotowywał oferty dla Klientów
  • realizował wyznaczone cele sprzedażowe
Czego potrzebujesz, aby do nas dołączyć :
  • doświadczenia w sprzedaży i/lub obsłudze Klienta
  • bardzo dobrze rozwiniętych zdolności komunikacyjnych, otwartości, zaangażowania
  • zainteresowania tematyką finansową
  • bardzo dobrej organizacji pracy, swobody w działaniu
  • odporności na stres, umiejętności pracy pod wpływem stresu
Co aktywujesz, dołączając do zespołu Nationale-Nederlanden:
  • pracę w stabilnej instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • profesjonalne szkolenie, na którym nauczymy Cię pozyskiwania klientów, badania ich potrzeb oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych
  • bogaty pakiet benefitów od początku współpracy
  • wsparcie Menedżera, który uczyni Cię profesjonalistą na rynku ubezpieczeń
  • szansę na rozwój i realizację celów zawodowych (dla najlepszych stanowiska menedżerskie)
Administratorem podanych danych osobowych jest Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe SA z siedzibą w Warszawa 00-342, Topiel 12. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...

Już aplikowałeś na tą ofertę

Aplikujesz na ogłoszenie

Dziękujemy! Aplikuj poprzez stronę pracodawcy.

Trwa przekierowanie na formularz pracodawcy

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl