GOBARTO S.A. to największa w Polsce firma zajmująca się ubojem
i rozbiorem mięsa czerwonego. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Nr referencyjny: 2017/12/DH
Miejsce pracy: Olsztyn
Mamy do zaoferowania:
- pracę w zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie
- umowę o pracę
- szkolenie przygotowujące do podjęcia pracy
- dofinansowanie pakietu sportowego
- możliwość ubezpieczenia grupowego
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie minimum średnie
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
- mile widziana znajomość systemu SAP oraz znajomość asortymentu mięsno-wędliniarskiego
- dokładność, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy
- zdolności organizacyjne
- umiejętności interpersonalne
- wysoka kultura osobista
- samodzielność i zaangażowanie w pełnione obowiązki
Do zadań należy:
- przyjmowanie zamówień i telefoniczna sprzedaż asortymentów w regionie
- prowadzenie aktywnej sprzedaży poprzez promowanie produktów gazetowych oraz pomoc klientowi w doborze odpowiedniego asortymentu
- zamawianie towaru na życzenie klienta indywidualnego nie dostępnego na danym magazynie
- obsługa infolinii - informowanie o cenach, asortymencie, promocjach, limitach kredytowych
- podejmowanie działań proceduralnych w wypadku przekroczenia limitu kredytowego u klienta
- przygotowywanie raportów o dostępności i zapotrzebowaniu podstawowych asortymentów oraz braków magazynowych
- przygotowywanie druków zamówień dla klientów