Specjalista ds. Obsługi Klienta

G Partner

Warszawa

72 dni temu

Od 2011 roku zajmujemy się reklamą internetową - oferujemy kompleksowe rozwiązania z obszaru marketingu online
dla klientów biznesowych w Polsce i na 6 rynkach zagranicznych.

 

 W G Partner specjalizujemy się w planowaniu strategicznym, skutecznym prowadzeniu 
i optymalizacji kampanii reklamowych.


Jeśli chcesz rozwijać się z nami, czekamy na Ciebie w G Partner!

 

Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: gpartner.com.pl

 

Bądź częścią zgranego, międzynarodowego zespołu

na stanowisku:
Specjalista ds. Obsługi Klienta (1/2 etatu)
Miejsce pracy: Warszawa
W G Partner nie wiemy, co to nuda! Każdego dnia czekają na Ciebie ciekawe i różnorodne zadania, choć te najważniejsze to:
  • Telefoniczna identyfikacja potrzeb Klientów w zakresie marketingu online
  • Doradztwo oraz przygotowanie rozwiązań marketingowych
  • Indywidualne podejście oraz profesjonalna obsługa Klienta
  • Edukacja Klientów w zakresie znajomości produktów i platform Google, tj. AdWords, YouTube, Google+
G Partner to idealna mieszanka pasji i osobowości, gdzie zainteresowani marketingiem online znajdą miejsce dla siebie. Dołącz do nas, jeśli posiadasz:
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta
  • Doświadczenie w sprzedaży oraz marketingu online
  • Samodzielność w działaniu, kreatywność
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętność analitycznego i twórczego myślenia
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
G Partner to realne możliwości rozwoju. Zastaniesz u nas:
  • Zatrudnienie na ½ etatu
  • Dynamicznie rozwijającą się karierę w unikalnej organizacji, która działa w branży digital marketingu
  • Bardzo intensywne treningi i indywidualnie konstruowane programy rozwojowe, obejmujące najlepsze na świecie szkolenia (produktowe, sprzedażowe, coachingowe)
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia (w tym system premiowy), benefity
  • Wyjazdy integracyjne w Polsce i za granicą
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Rekrutują z Praca.pl