Podobne oferty pracy

Od 2011 roku zajmujemy się reklamą internetową - oferujemy kompleksowe rozwiązania z obszaru marketingu online
dla klientów biznesowych w Polsce i na 6 rynkach zagranicznych.

 

 W G Partner specjalizujemy się w planowaniu strategicznym, skutecznym prowadzeniu 
i optymalizacji kampanii reklamowych.


Jeśli chcesz rozwijać się z nami, czekamy na Ciebie w G Partner!

 

Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: http://gpartner.com.pl/pl/start/

 

Bądź częścią zgranego, międzynarodowego zespołu

na stanowisku:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Telefoniczna identyfikacja potrzeb Klientów w zakresie marketingu online
  • Doradztwo oraz przygotowanie rozwiązań marketingowych
  • Indywidualne podejście do potrzeb Klienta oraz zapewnienie profesjonalnej obsługi
  • Edukacja Klientów w zakresie znajomości produktów i platform Google, tj. AdWords, YouTube, Google+
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta (min. 2 lata)
  • Doświadczenie w sprzedaży oraz marketingu online będzie dodatkowym atutem
  • Samodzielność w działaniu, kreatywność
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętność analitycznego i twórczego myślenia
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – ½ etatu
  • Profesjonalny cykl szkoleniowy przygotowujący do pracy
  • Możliwość doskonalenia swoich umiejętności, dzięki korzystaniu z indywidualnych programów szkoleniowych prowadzonych prze trenerów Google
  • Pracę w środowisku międzynarodowym

Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku:

  

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...

Już aplikowałeś na tą ofertę

Aplikujesz na ogłoszenie

Dziękujemy! Twoja aplikacja została przekazana pracodawcy.

Trwa przekierowanie na formularz pracodawcy

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl