Specjalista ds. Obsługi Klienta

H&M Hennes & Mauritz Sp. z o.o.

Warszawa

5 godz. temu




TRY ON
A NEW CAREER!
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa

Do Centrum Obsługi Klienta H&M w Warszawie, w którym oferujemy wsparcie klientów pochodzących z 9ciu rynków europejskich poszukujemy



 

Centrum Obsługi Klienta marki H&M to wielokanałowa organizacja, której głównym celem jest wsparcie klienta na każdym kroku jego podróży po świecie mody. Klienta zawsze stawiamy na pierwszym miejscu!

 

Czy jesteś gotowy na ekscytującą pracę, której głównym celem jest zadowolenie klienta?
Znajdź swoje miejsce w dynamicznym środowisku, gdzie poprzez swoje działania będziesz odpowiedzialny za to by marka H&M była pierwszym wyborem naszych klientów. Oferujemy pracę, w której każdy dzień jest wyzwaniem, gdzie tylko Ty wyznaczasz granice Twojej kariery i gdzie Twój osobisty rozwój jest tak samo ważny, jak ważny jest rozwój naszej firmy.

 

Opis stanowiska

Praca specjalisty ds. Obsługi Klienta niesie ze sobą szereg obowiązków, ale także sporo satysfakcji.
Będziesz odpowiedzialny za:

  • Bieżącą obsługę klientów, poprzez udzielanie im gotowych rozwiązań i rad.
  • Reprezentowanie marki H&M podczas każdego kontaktu z klientem.
  • Doradzanie klientom w kwestiach modowych, jak również w sprawach dotyczących najnowszych kolekcji i produktów przyczyniając się tym samym do zwiększania sprzedaży.
  • Efektowne wykorzystywanie systemów i procedur by maksymalnie wykorzystać czas poświęcony obsłudze klientów.
  • Przestrzeganie przepisów i procedur dotyczących ochrony danych osobowych.
  • Komunikowanie się w sposób klarowny i precyzyjny - zarówno werbalnie, jak i pisemnie.
Kogo szukamy?

Podobnie, jak każdy w H&M, powinieneś/powinnaś być zorientowany/a na sprzedaż, mieć otwarty umysł, posiadać wyjątkowo rozwinięte umiejętności komunikacji oraz pracy w zespole, być zmotywowany/a oraz być optymistą/tką.
Powinny cechować Cię także:

  • Przyjazne i pomocne podejście do klientów i kolegów.
  • Otwartość na feedback, a także zdolność do komunikowania się z zespołem i z przełożonymi w sposób jasny i klarowny.
  • Zdolność do wielozadaniowości i do radzenia sobie z dużym nakładem pracy.
  • Dążenie do terminowego wykonywania swoich zadań w sposób możliwie najbardziej skuteczny.
  • Gotowość do dalszej nauki.


Powinieneś również znać biegle, zarówno w mowie jak i piśmie, język polski oraz język angielski na poziomie co najmniej średniozaawansowanym.

Co oferujemy:
  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.
  • Liczne benefity, min: karta zniżkowa na zakupy w H&M, pakiet medyczny, ubezpieczenie, zniżki sportowe i rekreacyjne.
  • Pracę w przyjaznej, międzynarodowej atmosferze, gdzie promuje się różnorodność, każdego traktuje się z szacunkiem oraz wspiera się rozwój zawodowy.
  • Nowoczesne biuro z licznymi strefami wypoczynku i codzienną dostawą świeżych owoców, usytuowane w dobrze skomunikowanym miejscu w centrum Warszawy.


Jest to praca w pełnym wymiarze godzin, w systemie zmianowym, obejmująca zmiany wieczorne i weekendowe. Twoim głównym obowiązkiem będzie oferowanie wysokiej jakości telefonicznej oraz mailowej obsługi klienta.

Brzmi interesująco? Oto Twoja szansa na karierę z niekończonymi się możliwościami!

Poznaj

H&M Hennes & Mauritz Sp. z o.o.

Centrum Obsługi Klienta marki H&M to wielokanałowa organizacja, której głównym celem jest wsparcie klienta na każdym kroku jego podróży po świecie mody. Klienta zawsze stawiamy na pierwszym miejscu! Czy jesteś gotowy na ekscytującą pracę, której głównym celem jest zadowolenie klienta? Znajdź swoje miejsce w dynamicznym środowisku, gdzie poprzez swoje działania będziesz odpowiedzialny za to by marka H&M była pierwszym wyborem naszych klientów. Oferujemy pracę, w której każdy dzień jest wyzwaniem, gdzie tylko Ty wyznaczasz granice Twojej kariery i gdzie Twój osobisty rozwój jest tak samo ważny, jak ważny jest rozwój naszej firmy.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Rekrutują z Praca.pl