Dla naszego Klienta – firmy z branży dystrybucji energii elektrycznej poszukujemy kandydatów na stanowisko związane z obsługą Klienta anglojęzycznego. Praca w wymiarze ½ etatu (3 dni w tygodniu po 4 h oraz soboty – 8 h).
Celem stanowiska jest udzielanie informacji oraz odpowiedzi na zapytania Klientów drogą mailową lub poprzez chat i portale społecznościowe na temat produktów i usług firmy. Praca dedykowana dla Klientów z terenu Wielkiej Brytanii.
Od kandydatów oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka Angielskiego (poziom min. B2) oraz wysokich zdolności komunikacyjnych i zainteresowania tematyką social media. Mile widziane pierwsze doświadczenie w pracy w korporacji lub w branży Obsługi Klienta.
Nasz klient oferuje zatrudnieniu w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w dobrej lokalizacji Krakowa oraz dodatkowe benefity.