Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: 7-10-33313/PC
Opis stanowiska:
Teleperformance Germany poszukuje osób posługujących się w stopniu bardzo dobrym językiem niemieckim na stanowisko: Specjalisty ds Obsługi Klienta.
Jeżeli:
- mówisz dobrze w języku niemieckim poziom B2
- posiadasz wykształcenie min. średnie
- masz doświadczenie w obsłudze klienta lub czujesz, że to Twoje zawodowe powołanie
- myślisz analitycznie
- lubisz rozmawiać z ludźmi
- poruszasz się biegle w środowisku Windows Office, a praca z komputerem to dla Ciebie przyjemność
- chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku
- chcesz pracować u światowego lidera w outsourcingu contact center na stabilnych warunkach zatrudnienia oraz z możliwością awansu, popartego profesjonalnymi szkoleniami (każde zatrudnienie rozpoczyna się kilku tygodniowym płatnym szkoleniem, podczas którego pracownik przyswaja wiedzę na temat projektu oraz uczy się jak wykonywać swoje przyszłe obowiązki i ma okazję zapoznać się ze specyfiką pracy, w przypadku rekrutacji wewnętrznych przygotowujemy poprzez szkolenia kandydatów do wzięcia udziały w AC)
- cenisz przyjazne środowisko pracy, gdzie z każdym możesz swobodnie się komunikować oraz przejrzystą strukturę organizacyjną
- interesuje Cię jedynie atrakcyjne wynagrodzenie i stałe warunki zatrudnienia
- chcesz pracować w jednym z najnowocześniejszych energooszczędnych biurowców wyróżnionym prestiżową nagrodą BREEAM
Dołącz do naszego zespołu już dziś!
Nasz zespół to dla nas najwyższa wartość! Dlatego dbamy, aby był zawsze uśmiechnięty!
Jeżeli:
- mówisz dobrze w języku niemieckim poziom B2
- posiadasz wykształcenie min. średnie
- masz doświadczenie w obsłudze klienta lub czujesz, że to Twoje zawodowe powołanie
- myślisz analitycznie
- lubisz rozmawiać z ludźmi
- poruszasz się biegle w środowisku Windows Office, a praca z komputerem to dla Ciebie przyjemność
- chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku
- chcesz pracować u światowego lidera w outsourcingu contact center na stabilnych warunkach zatrudnienia oraz z możliwością awansu, popartego profesjonalnymi szkoleniami (każde zatrudnienie rozpoczyna się kilku tygodniowym płatnym szkoleniem, podczas którego pracownik przyswaja wiedzę na temat projektu oraz uczy się jak wykonywać swoje przyszłe obowiązki i ma okazję zapoznać się ze specyfiką pracy, w przypadku rekrutacji wewnętrznych przygotowujemy poprzez szkolenia kandydatów do wzięcia udziały w AC)
- cenisz przyjazne środowisko pracy, gdzie z każdym możesz swobodnie się komunikować oraz przejrzystą strukturę organizacyjną
- interesuje Cię jedynie atrakcyjne wynagrodzenie i stałe warunki zatrudnienia
- chcesz pracować w jednym z najnowocześniejszych energooszczędnych biurowców wyróżnionym prestiżową nagrodą BREEAM
Dołącz do naszego zespołu już dziś!
Nasz zespół to dla nas najwyższa wartość! Dlatego dbamy, aby był zawsze uśmiechnięty!
Wymagania:
Do obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należeć będzie:
- telefoniczna oraz komputerowa posprzedażowa obsługa klienta niemieckojęzycznego tj. wsparcie przy obsłudze platform internetowych, odpowiedź na telefoniczne, mailowe (oraz chat) zapytania klienta poprzez ich odpowiednie ukierunkowanie w procesie
- praca z bazą danych, rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu
- telefoniczna oraz komputerowa posprzedażowa obsługa klienta niemieckojęzycznego tj. wsparcie przy obsłudze platform internetowych, odpowiedź na telefoniczne, mailowe (oraz chat) zapytania klienta poprzez ich odpowiednie ukierunkowanie w procesie
- praca z bazą danych, rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
Oferujemy:
- umowę o pracę – zatrudnienie stałe
- elastyczny grafik (godziny od 08:00 do 23:00)
- pracę w tygodniu
- prywatną opiekę medyczną po okresie próbnym, ciekawe dodatki na wynagrodzenia, premie, konkursy z nagrodami
- atrakcyjne wynagrodzenie !!!!
- OPCJA dla studentów, projekty czasowe wakacje 2015, umowa zlecenie!
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w wersji polskiej i angielskiej z podanym numerem referencyjnym w tytule maila na adres: katowice@grafton.pl.
Jeśli odbył/a już Pan/i rozmowę kwalifikacyjną w Grafton, prosimy o kontakt z konsultantem, który to spotkanie prowadził (najlepiej poprzez e-mail).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
Oferujemy:
- umowę o pracę – zatrudnienie stałe
- elastyczny grafik (godziny od 08:00 do 23:00)
- pracę w tygodniu
- prywatną opiekę medyczną po okresie próbnym, ciekawe dodatki na wynagrodzenia, premie, konkursy z nagrodami
- atrakcyjne wynagrodzenie !!!!
- OPCJA dla studentów, projekty czasowe wakacje 2015, umowa zlecenie!
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w wersji polskiej i angielskiej z podanym numerem referencyjnym w tytule maila na adres: katowice@grafton.pl.
Jeśli odbył/a już Pan/i rozmowę kwalifikacyjną w Grafton, prosimy o kontakt z konsultantem, który to spotkanie prowadził (najlepiej poprzez e-mail).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.