Agata S.A. to sieć nowoczesnych salonów meblowych z szeroką ofertą mebli i dodatków do aranżacji wnętrz. Nasze sklepy zapewniają dostęp do artykułów różnych producentów z Polski i zagranicy oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Miejsce pracy: Warszawa Okęcie
-
Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa Klientów;
-
Dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów;
-
Obsługa panelu zamówień;
-
Bieżąca współpraca z innymi działami.
-
Minimum roczne doświadczenie w obsłudze Klienta;
-
Znajomość technik komunikacyjnych związanych z obsługą telefoniczną i mailową;
-
Umiejętność rozwiązywania problemów i zdolność do podejmowania decyzji;
-
Kreatywność, pomysłowość, samodzielność;
-
Wysoka kultura osobista;
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Atrakcyjny pakiet socjalny;
- Prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy;
- Bogaty pakiet szkoleń;
- Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie;
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- Dobrą atmosferę pracy.
Poznaj
AGATA Spółka Akcyjna
Agata S.A. to sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 21 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.