Grupa Generali to jeden z trzech największych ubezpieczycieli w Europie.
Zatrudniamy ponad 1400 Pracowników w całej Polsce, obsługujemy ponad
3 mln Klientów. Doceniamy naszych Pracowników, dbamy o ich rozwój,
stawiamy na różnorodność. Wspólnie tworzymy przyjazne miejsce pracy.
Specjalista ds. Obsługi Skarg i Odwołań
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SPE/1706/796/1581
Zakres obowiązków
- Rozpatrywanie skarg i odwołań od decyzji dotyczących roszczeń osobowych zgłoszonych z tyt. OC obowiązkowego i ogólnego;
- Bezpośrednia i telefoniczna obsługa Klientów w zakresie zgłoszeń oraz likwidacji szkód/roszczeń, a także reklamacji;
- Przygotowywanie odpowiedzi na korespondencję organów nadzoru ( RzF, KNF);
- Przygotowywanie materiałów do szkoleń merytorycznych;
Oczekujemy
- Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki : ekonomia, finanse, prawo);
- Dobrej znajomości przepisów prawa i orzecznictwa sądowego dotyczących likwidacji szkód;
- Nastawienia na jak najwyższy poziom obsługi Klienta;
- Dokładności i wnikliwości;
- Dobrej organizacji czasu pracy;
- Terminowości w realizacji powierzonych zadań;
- Umiejętności szybkiego uczenia się;
- Umiejętności pracy pod presją czasu.
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dynamicznej i międzynarodowej firmie ubezpieczeniowej;
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta multisport, grupowe ubezpieczenia na życie, zniżki na produkty Generali);
- Bezpłatne zajęcia języka angielskiego.