Specjalista ds. ochrony danych osobowych i zarządzania ciągłością działania
Wrocław
opis stanowiska
Wsparcie działań realizowanych przez odpowiedzialną jednostkę organizacyjną Banku w ramach sprawowanego nadzoru nad obszarami ochrony danych osobowych i zarządzania ciągłością działania Banku, w szczególności
- utrzymanie wymaganej dokumentacji
- wsparcie realizacji kontroli dot. ochrony danych osobowych
- wsparcie procesu obsługi skarg i reklamacji związanych z ochroną danych osobowych
- wsparcie planowania i realizacji testów planów ciągłości działania i zarządzania kryzysowego
- wsparcie procesów analizy i opiniowania
- prowadzenie konsultacji z innymi jednostkami organizacyjnymi banku
- uczestnictwo w projektach
- wsparcie procesów raportowania
- wsparcie procesów budowania świadomości pracowników banku w ramach nadzorowanych obszarów
wymagania:
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy w instytucji finansowej (mile widziane doświadczenie w pracy wymagającej koordynacji aspektów biznesowych z technicznymi)
- wykształcenie wyższe
- mile widziana praktyczna wiedza dot. aspektów ochrony danych osobowych
- mile widziane doświadczenie z zakresu budowy i utrzymania planów ciągłości działania
- mile widziane doświadczenie z zakresu zarządzania projektami
- dobra znajomość pakietu MS Office
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- rzetelność, skrupulatność, zdolności analityczne
- asertywność i zdecydowanie
- umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej
- zdolność budowania relacji i łatwość komunikacji
oferujemy:
- ciekawą, samodzielną pracę i ambitne projekty
- możliwość rozwoju w ramach międzynarodowej instytucji
- umowę o pracę od pierwszego dnia
- opiekę medyczną
- możliwość zakupu karty sportowej i ubezpieczenia grupowego
- kwartalny system premiowy
- parking dla rowerzystów atrakcyjną
- lokalizację pracy - wrocławski Rynek
- zniżki na lunch, do kina i teatru
- preferencyjną ofertę produktów bankowych