Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
- cotygodniowe opracowywanie raportów z czynności ofertowych,
- asystowanie zespołowi ds. rozwiązań technicznych,
- zapewnianie aktualności i zgodności z instrukcją narzędzi zestawieniowych oraz dokonywanie poprawek,
- współpraca z działem sprzedaży w celu identyfikacji, oceny i wykorzystywania szans,
- praca w zgodzie z Kluczowymi Wskaźnikami Efektywności,
- współpraca i komunikacja z klientami firmy, w celu analizowania i definiowania wymagań funkcjonalnych wypracowanego rozwiązania,
- definiowanie potrzeb aplikacyjnych klientów, oraz ocenianie usług/rozwiązań automatyzujących firmy, m.in. Field Engineering Projects,
- przygotowywanie technicznych i handlowych zestawień na potrzeby klienta oraz utrzymania zgodności z celami finansowymi firmy,
- regularne raportowanie statusu działań do Sales Account Manager, Business Unit Leads i Local Country Management,
- stosowanie ustalonych praktyk i procedur firmy,
- zapewnianie zgodności z Systemem Zarządzania Jakością.
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (mówienie, czytanie, słuchanie i pisanie) – warunek konieczny,
- kompetencje z zakresu obsługi pakietu Microsoft Office z wysokim poziomem biegłości w aplikacjach MS Excel i MS Power Point,
- komunikatywność,
- doświadczenie w tworzeniu standardowych raportów systemowych i późniejszym przetwarzaniu danych (aplikacje MS Excel i MS PowerPoint),
- znajomość technik komputerowych służących do wyszukiwania informacji w Internecie.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bardzo dobre wynagrodzenie,
- możliwość ukierunkowanego rozwoju w organizacji.