Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Trade Marketing

    Mag Dystrybucja sp. z o.o. sp.k.   Olsztyn, ul. Sprzętowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    tworzenie, nadzór nad koordynacja promocji oraz projektów lojalnościowych, wzmacnianie lokalnej widoczności produktów poprzez dystrybucję standów, weryfikację widoczności, rozliczanie ekspozycji zgodnie z ustaloną formą i budżetem, koordynacja działań związanych z planowaniem,...
  • Specjalista ds. sprzedaży i marketingu

    Enadis sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    obsługa sprzedażowa klientów firmy, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami i partnerami biznesowymi, współtworzenie wizerunku firmy, badanie potrzeb klientów, współpraca z prasą i mediami, współpraca przy tworzeniu materiałów reklamowych.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Trade Marketingu marki Vistula

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: opracowywanie i wdrażanie trade planu, uwzględniającego cele biznesowe marki Vistula; koordynacja komunikacji brandowej i sprzedażowej we wszystkich kanałach, takich jak sklepy stacjonarne, e-commerce, aplikacje mobilne; zapewnienie...
  • Specjalista ds. sprzedaży eventów, konferencji, uroczystości rodzinnych

    Hotel Restauracja Jaś Wędrowniczek sp. z o.o. sp.k.   Rymanów, Blisko drogi głównej - dogodny dojazd    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: sprzedaż usług hotelowych i gastronomicznych; planowanie i koordynacja nad wydarzeniami – konferencje, szkolenia, uroczystości rodzinne, integracje; czuwanie nad prawidłowym przebiegiem imprez i ich rozliczanie, tworzenie ofert sprzedażowych; monitorowanie działań...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Morad Sp. z o.o.   Tuchom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    planowanie i realizacja działań marketingowych w ramach zaplanowanego budżetu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy w Internecie, radio, tv oraz w prasie branżowej, udział w krajowych i zagranicznych imprezach targowych, aktualizacja i redagowanie treść marketingowych na stronę www oraz do...
  • Performance Marketing Specialist marki Vistula

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: przygotowywanie strategii oraz planowanie kampanii wspierających sprzedaż w ramach kanałów online i digital offline; przygotowywanie analiz, raportów i rekomendacji w celu optymalizacji działań mediowych, pod kątem wzrostu ROI i...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. oferty

T-Mobile Polska S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2675 dni temu

W T-Mobile Polska S.A. wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami. Dlatego T-Mobile gwarantuje miejsce pracy, w którym zmiana oznacza szansę na postęp i innowacje. Miejsce wzajemnej inspiracji i niezwykłych wyzwań. Zapraszamy do współpracy!

Specjalista ds. oferty
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 60685

Zakres odpowiedzialności na stanowisku:

  • Realizacja celu w obszarze działań marketingowych w segmencie Prepaid Rynek Prywatny, rozumianych jako: tworzenie ofert promocyjnych, ich wdrażanie i zarządzanie realizacją, aż do podsumowania jej wyników
  • Przygotowywanie dokumentów handlowych/ regulaminów ofert promocyjnych
  • Przygotowanie opisu biznesowego oferty celem wdrożenia w systemach billingowych
  • Przygotowanie raportów sprzedażowych z wykorzystaniem programu MS Excel
  • Przygotowywanie prezentacji produktowych oraz materiałów wspierających sprzedaż
  • Analiza konkurencji

Na stanowisku pomoże Ci:

  • Doświadczenie we wdrażaniu ofert zdobyte w telekomunikacji lub bankowości
  • Doświadczenie we współpracy z działem  IT
  • Biegła znajomość pakietu MS office,  w szczególności  Excela i  Power Point
  • Umiejętności analityczne
  • Wcześniejsze doświadczenie w pracy z raportami w działach marketingu będzie atutem
  • Rozwinięta umiejętności komunikacji  i współpracy
 

Poznaj

T-Mobile Polska S.A.

Dlaczego warto?

Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.

Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.

Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości - bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.

Proces rekrutacji

Krok zbieranie_aplikacji Zaaplikuj
Krok ikona spotkanie Poznajmy się
Krok ikona propozycja wspolpray Dołącz do nas

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Trade Marketing

    Mag Dystrybucja sp. z o.o. sp.k.   Olsztyn, ul. Sprzętowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    tworzenie, nadzór nad koordynacja promocji oraz projektów lojalnościowych, wzmacnianie lokalnej widoczności produktów poprzez dystrybucję standów, weryfikację widoczności, rozliczanie ekspozycji zgodnie z ustaloną formą i budżetem, koordynacja działań związanych z planowaniem,...
  • Specjalista ds. sprzedaży i marketingu

    Enadis sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    obsługa sprzedażowa klientów firmy, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami i partnerami biznesowymi, współtworzenie wizerunku firmy, badanie potrzeb klientów, współpraca z prasą i mediami, współpraca przy tworzeniu materiałów reklamowych.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Trade Marketingu marki Vistula

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: opracowywanie i wdrażanie trade planu, uwzględniającego cele biznesowe marki Vistula; koordynacja komunikacji brandowej i sprzedażowej we wszystkich kanałach, takich jak sklepy stacjonarne, e-commerce, aplikacje mobilne; zapewnienie...
  • Specjalista ds. sprzedaży eventów, konferencji, uroczystości rodzinnych

    Hotel Restauracja Jaś Wędrowniczek sp. z o.o. sp.k.   Rymanów, Blisko drogi głównej - dogodny dojazd    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: sprzedaż usług hotelowych i gastronomicznych; planowanie i koordynacja nad wydarzeniami – konferencje, szkolenia, uroczystości rodzinne, integracje; czuwanie nad prawidłowym przebiegiem imprez i ich rozliczanie, tworzenie ofert sprzedażowych; monitorowanie działań...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Morad Sp. z o.o.   Tuchom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    planowanie i realizacja działań marketingowych w ramach zaplanowanego budżetu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy w Internecie, radio, tv oraz w prasie branżowej, udział w krajowych i zagranicznych imprezach targowych, aktualizacja i redagowanie treść marketingowych na stronę www oraz do...
  • Performance Marketing Specialist marki Vistula

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: przygotowywanie strategii oraz planowanie kampanii wspierających sprzedaż w ramach kanałów online i digital offline; przygotowywanie analiz, raportów i rekomendacji w celu optymalizacji działań mediowych, pod kątem wzrostu ROI i...