Specjalista ds. operacji na rachunkach i reklamacji

mBank S.A.

Łódź

3 dni temu


Specjalista ds. operacji na rachunkach
i reklamacji

Miejsce pracy: Łódź

Nr Ref.: WCH/087/2017

 

Główne zadania: 
  • realizacja reklamacji 
  • tworzenie raportów i statystyk ilościowych i jakościowych 
  • operacje księgowe na rachunkach klientów 
  • kontakt telefoniczny z klientem 
Oczekujemy: 
  • wykształcenia minimum średniego (mile widziane studia na kierunkach bankowość i rachunkowość) 
  • dobrej znajomości pakietu MS Office 
  • umiejętności pracy na dużej ilości aplikacji w tym samym czasie 
  • skrupulatności, zaangażowania oraz samodyscypliny
Oferujemy: 
  • zatrudnienie w ramach umowy zlecenie 
  • atrakcyjny pakiet benefitów (np. karta Multisport, prywatna opieka medyczna)
  • poszanowanie idei work-life-balance 
  • praca w nowoczesnym przestrzeni biurowej


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez mBank SA z siedzibą w Warszawie, przy ul Senatorskiej 18, jak również przez spółki wchodzące w skład Grupy mBanku SA, zawartych w przesyłanej przeze mnie ofercie pracy dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji. Zostałem poinformowany, iż:
1/ mBank SA będzie administratorem dotyczących przeze mnie danych osobowych, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.),
2/ aktualny wykaz spółek wchodzących w skład Grupy mBanku SA jest publikowany na stronie internetowej www.mbank.pl
Zobacz Profil Pracodawcy

Poznaj

mBank S.A.

Jesteśmy trzecim, co do wielkości bankiem w Polsce. Dzięki uzupełnieniu oferty BRE o wyspecjalizowane usługi finansowe, świadczone przez spółki strategiczne Grupy, BRE Bank stworzył niezwykle nowoczesną, kompleksową i elastyczną ofertę w dziedzinie bankowości korporacyjnej, inwestycyjnej, detalicznej i zarządzania aktywami, uzupełnioną o usługi faktoringowe, leasingowe, doradztwo, usługi maklerskie a także o ubezpieczenia.

Najważniejszym wyróżnikiem BRE Banku i źródłem przewagi konkurencyjnej są ludzie - kompetentni, słuchający Klientów, aktywnie poszukujący najlepszych rozwiązań, zaangażowani i gotowi do przekraczania oczekiwań.

Najwyższa jakość usług finansowych oraz konkurencyjność BRE Banku na rynku bankowości korporacyjnej, inwestycyjnej, zarządzania aktywami oraz na rynku usług detalicznych nie byłaby możliwa, gdyby nie zaangażowanie naszych pracowników tworzących zgrany zespół najwyższej klasy specjalistów.

Poznaj stanowisko: Pracownik Działu Reklamacji

Pracownik Działu Reklamacji to osoba, która odpowiedzialna jest za realizację reklamacji klientów. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: rozpatrywanie reklamacji klientów, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje klientów, współtworzenie umów z dostawcami w części dotyczącej reklamacji, przestrzeganie przyjętych norm jakościowych i ilościowych, ...
Pracownik Działu Reklamacji Praca Pracownik Działu Reklamacji

Rekrutują z Praca.pl