Specjalista ds. Performance Marketingu
Warszawa
Specjalista ds. Performance Marketingu
Warszawa
Nr Ref.: 1079115
Warszawa
Nr Ref.: 1079115
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Twoja następna firma
Naszym Klientem jest lider wśród dystrybutorów dóbr kultury, wiedzy i rozrywki na polskim rynku. Jedna z najlepiej rozpoznawalnych firm sprzedającą książki, płyty, artykuły papiernicze itp.
Twoje następne stanowisko
Specjalista ds. performance marketingu to stanowisko, na którym będziesz musiał skupić się przede wszystkim na pracy narzędziami Google Adwords (planowanie i wdrażanie kampanii, codzienne monitorowanie kampanii, optymalizacja kampanii, osiąganie założonych wskaźników, maksymalizacja efektów – Remarketing, monitorowanie nowości w tym obszarze), Google Analytics oraz Merchant Center (odpowiedzialność za feedy produktowe osadzone w GMC, optymalizacja jakości feedów). Jednocześnie wymagane jest bardzo sprawne posługiwanie się Double Clickiem oraz Google Tag Manager, a także praca przy reklamie mobilnej. Zakres odpowiedzialności będzie także wzbogacać planowanie i wdrażanie kampanii PPC na Facebooku, monitorowanie kampanii PPC i monitorowanie nowości w obszarze reklamy PPC Facebook, czyli jednym słowem – Facebook Ads. Nasz klient oczekuje również zaangażowania w zakresie poszukiwania i testowania nowych rozwiązań w ramach marketingu efektywnościowego przy jednoczesnym monitorowaniu działań konkurencji.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Aby objąć stanowisko Specjalisty ds. performance marketingu, powinieneś posiadać dużą wiedzę z zakresu SEM, Adwords Edytor i narzędzi automatyzujących pracę w Adwords. Niezbędna jest także znajomość Double Click, Google Analytics, Google Tag Manager oraz MS Excel. Wśród wymaganych kwalifikacji znajduje się również znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym i umiejętność mierzenia i optymalizacji skuteczności działań w Internecie pod kątem leadów i sprzedaży. Nasz Klient poszukuje osoby dokładnej i systematycznej, która nie boi się dużej odpowiedzialności. W roli Specialisty ds. performance marketingu zaprocentują także zdolności analityczne i cecha odkrywcy – chęć poszukiwania nowych, innowacyjnych rozwiązań.
Co zyskujesz?
Doświadczenie w pracy dla największej sieci e-commerce w swojej branży w Polsce oraz możliwość doskonalenia się pod kątem performance marketingu. Nasz Klient zapewnia umowę o pracę lub umowę B2B, w zależności od preferencji kandydata.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
hays.pl |