-
Kontakt z klientami w zakresie jakości produktów i utrzymywanie dobrej współpracy z klientami;
-
Koordynowanie wdrażania i zatwierdzania nowych projektów;
-
Dobór urządzeń i metod pomiarowych dla nowych projektów, w tym opracowywanie koncepcji przymiarów;
-
Przygotowanie dokumentacji dla klientów (EMPB,PPAP);
-
Prowadzenie analiz i wskaźników jakościowych firmy;
-
Nadzór nad procesem reklamacji od klienta;
-
Przeprowadzanie audytów systemu, procesu i wyrobu;
-
Szkolenie pracowników pod kątem reklamacji;
-
Sporządzanie raportów;
-
Mierzenie stopnia zadowolenia klienta;
-
Udział przy wdrożeniach nowych produktów;
-
Koordynowanie prowadzenia analizy ryzyka, w tym PFMEA oraz opracowywanie planów kontroli;
-
Współpraca z inżynierem jakości i procesu przy planowaniu i usprawnianiu procesów technologicznych;
-
Nadzorowanie próbek referencyjnych oraz prowadzenie ich rejestru.
-
Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunkowe/zarządzanie jakością);
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego;
-
Umiejętność interpretacji rysunku technicznego oraz wymagań wymiarowania i tolerancji;
-
Umiejętność obsługi narzędzi pomiarowych;
-
Min. 1 rok doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. jakości lub podobnym związanym z zarządzaniem jakością i obsługą klienta w firmie produkcyjnej z branży motoryzacyjnej;
-
Mile widziana znajomość normy IATF 16949;
-
Praktyczna wiedza w zakresie SPC, FMEA, APQP, MSA;
-
Praktyczna znajomość metody 8D oraz narzędzi jakościowych;
-
Umiejętność pracy pod presją czasu, rzetelność i konsekwencja w działaniu;
-
znajomość oprogramowania MS Office;
-
Posiadanie uprawnień do szkolenia pracowników (certyfikat).
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
-
Atrakcyjne wynagrodzenie;
-
Stabilna praca w miłym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji;
-
możliwości rozwoju.