specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
21 godz.
Posprzedażowa obsługa ubezpieczeń komunikacyjnych z segmentu klienta korporacyjnego; Realizacja procesu zwrotu składek i nadpłat dla umów ubezpieczeń; Rejestracja informacji o zbyciu przedmiotu ubezpieczenia, przeniesieniu praw w związku ze sprzedażą przedmiotu ubezpieczenia,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
2 dni
Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
Specjalista ds. Projektów z j. czeskim lub słowackim
Specjalista ds. Projektów z j. czeskim lub słowackim
Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. k.
Łódź
praca stacjonarna
2333 dni temu
W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Specjalista ds. Projektów z j. czeskim lub słowackim
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: SP/AG/CS
Zadania:
praca w jednym z obszarów: finanse, księgowość, IT, logistyka, obsługa klientów, HR, administracja,
codzienny kontakt z Klientami w języku czeskim i/lub słowackim,
telefoniczna i mailowa obsługa zamówień Klientów oraz udzielanie im wsparcia merytorycznego,
utrzymywanie profesjonalnych relacji z Klientami,
dbanie o wysokie standardy jakości obsługi.
Wymagania:
biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego,
dobra znajomość języka angielskiego,
mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta,
umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z Klientami,
dobra organizacja pracy,
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Firma oferuje:
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
pracę w przyjaznej atmosferze,
bogaty pakiet benefitów,
szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
21 godz.
Posprzedażowa obsługa ubezpieczeń komunikacyjnych z segmentu klienta korporacyjnego; Realizacja procesu zwrotu składek i nadpłat dla umów ubezpieczeń; Rejestracja informacji o zbyciu przedmiotu ubezpieczenia, przeniesieniu praw w związku ze sprzedażą przedmiotu ubezpieczenia,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
2 dni
Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.