Specjalista ds. Realizacji Inwestycji
pl / en
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Specjalista ds. Realizacji Inwestycji

Poznaj stanowisko:
Elektroenergetyk

Elektroenergetyk jest pracownikiem elektrowni odpowiedzialnym za nadzorowanie i kontrolowanie poprawnego funkcjonowania wszystkich urządzeń i systemów, funkcjonujących na jej terenie. Z racji posiadanego wykształcenia, wiedzy praktycznej i doświadczenia, elektroenergetyk zajmuje się obsługą tychże urządzeń, a także na bieżąco monitoruje ich stan techniczny, będąc gwarantem bezpieczeństwa pozostałych pracowników ...


czytaj więcej: Elektroenergetyk

Praca Elektroenergetyk

Specjalista ds. Realizacji Inwestycji - Ogłoszenie archiwalne

Praca Akcja Job / Budownictwo / Geodezja / Energetyka / Elektronika / Sprzedaż / Obsługa klienta / śląskie / Rybnik

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Konsultant ds. Bezpieczeństwa Elektrycznego ABB Sp. z o.o. śląskie

Specjalista ds. analiz systemów energetycznych EMCA VOLT Sp. z o.o śląskie

Doradca ds. Nieruchomości Wilsons Nieruchomości śląskie

Doradca ds. kredytów hipotecznych Wilsons Nieruchomości śląskie

Opiekun Klienta Bank Pocztowy S.A. śląskie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 

GRUPA AKCJA JOB
LIBRA EUROPE – Agencja Doradztwa Personalnego - NR CERTYFIKATU 9778
dla swojego Klienta, poszukuje Kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Realizacji Inwestycji
Miejsce pracy: Rybnik
Nr ref.: SRI/R/KA

 

Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe o kierunku elektroenergetycznym
  • 1 rok doświadczenia w obszarze elektroenergetyki
  • Prawo jazdy kat B
  • Znajomość przepisów Prawa Energetycznego
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Umiejętność myślenia analitycznego
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
Mile widziane:
  • Znajomość zasad pozyskiwania tytułów prawnych
  • Znajomość przepisów Prawa Budowlanego
  • Znajomość systemów SAP, EDM, Zefir
Zadania:
  • Obsługa Klienta w zakresie udzielania informacji o procesie przyłączania do sieci – odpowiedzi na pisma oraz zgłoszenia zarejestrowane w systemie Zefir
  • Weryfikowanie poprawności i kompletności dokumentów związanych z przyłączaniem do sieci
  • Monitorowanie etapów realizacji oraz terminu wykonania przyłączenia, współpraca z systemem PRUP
  • Współpraca z Urzędami administracji publicznej, projektami, firmami wykonawczymi, klientami, kancelariami prawnymi
  • Wsparcie pracowników działu w codziennych obowiązkach
  • Archiwizacja dokumentacji – przygotowanie dokumentacji powykonawczych celem przekazania do archiwum
  • Przygotowywanie odpowiedzi na złożone reklamacje
  • Odszukiwanie protokołów odbioru na wniosek złożony przez Klienta
Warunki:
  • Umowa o pracę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju
  • Pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku
  • Pracę w równoważnym systemie czasu pracy (pn-cz 8,5h, pt 6h)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.