Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Słupsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Customer Technical Support Representative with French

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Accountabilities: Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement. Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications. Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with Spanish

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
  • Customer Technical Support Representative with Portuguese

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - Dział Logistyki

    Aptiv   Gdańsk, Ul. Nowatorów 20    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    15 dni
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Twoja rola: Obsługa zamówień klienta; Obsługa portali klientów; Obsługa reklamacji i zwrotów od klientów; Współpraca z innymi działami w firmie, celu realizacji dostaw do klienta; Znajomość i respektowanie procedur i instrukcji jakościowych w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania kontakt z klientem w kwestii reklamacji przygotowywanie korespondencji związanej z postępowaniem...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)

    Selgros Cash&Carry   Warszawa, Wawer    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Pracownik Działu Reklamacji Gdynia
Specjalista ds. Reklamacji Transportowych

Specjalista ds. Reklamacji Transportowych

VGL Distribution Services Sp.z o.o.
Gdynia
praca stacjonarna
2215 dni temu

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

Specjalista ds. Reklamacji Transportowych
Miejsce pracy: Gdynia
Opis stanowiska:
  • Rozpatrywanie reklamacji w transporcie krajowym i zagranicznym,
  • Ocena zasadności reklamacji, rodzaju i wysokości odszkodowania,
  • Monitorowanie i odzyskiwanie należności z tytułu reklamacji,
  • Przygotowywanie raportów, zestawień, statystyk,
  • Współpraca z ubezpieczycielami w procesie likwidacji szkody.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe,
  • Znajomość prawa przewozowego oraz zagadnień i przepisów związanych z rozpatrywaniem i likwidacją szkód,
  • Minimum roczne doświadczenie w branży TSL (preferowana spedycja drogowa),
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel,
  • Odpowiedzialność i samodzielność.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w znanej firmie z branży logistycznej,
  • Pakiet świadczeń dodatkowych,
  • Miłą atmosferę pracy.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego na stanowisko Specjalista ds. Reklamacji Transportowych przez VGL Group Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”


  1. Informujemy, że Administratorem Danych jest VGL Group Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, przy al. Zwycięstwa 237/7, NIP 5862276582.
  2. Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie przez Administratora Pana/Pani danych osobowych w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Zgoda obejmuje również dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa, np. wizerunek, zainteresowania. Jeżeli nie wyraża Pan/Pani zgody na przetwarzanie tych danych, prosimy o nie umieszczanie ich w swoich dokumentach aplikacyjnych.
  3. Podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody - art. 6 ust. 1 pkt a) zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych - Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  4. Jeżeli chce Pan/Pani, abyśmy zachowali Pana/Pani CV w naszej bazie, prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych dodatkowej klauzuli: „Zgadzam się na przetwarzanie przez VGL Group Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”
  5. Podanie przez Pana/Panią danych jest dobrowolne. Dane osobowe, które zostały wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Pozostałe dane (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie dobrowolnej zgody, wyrażonej poprzez umieszczenie przez Pana/Panią tych danych w dokumentach aplikacyjnych, a ich podanie nie ma wpływu na udział w procesie rekrutacji.
  6. Informujemy, że posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
    Ma Pan/Pani również prawo cofnąć zgodę na przetwarzanie danych, co spowoduje niezwłoczne usunięcie ich przez VGL Group Sp. z o. o. z siedzibą w Gdyni, z wyłączeniem tych, których przetwarzanie wynika z wymogów prawa. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej wycofaniem. Wszystkie wskazane prawa, jak również cofnięcie zgody, może Pan/Pani realizować poprzez zgłoszenie elektroniczne na adres e-mail recruitment@vgl-group.com, bądź pisemne na adres wskazany w punkcie pierwszym.
  7. Pana/Pani dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 6 miesięcy, a w przypadku zgody na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 12 miesięcy.
  8. Ponadto, Pana/Pani dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych mogą być również przetwarzane do czasu wygaśnięcia wszelkich roszczeń kierowanych przez Pana/Panią w stosunku do VGL Group Sp. z o. o. oraz przez VGL Group Sp. z o.o. do Pana/Pani oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami dotyczącymi prowadzonej rekrutacji.
  9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  10. Odbiorcą Pana/Pani danych mogą być dostawcy usług publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcy systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcy usług IT takich jak hosting oraz dostawcy systemów informatycznych.
  11. Dane nie są automatycznie przetwarzane i nie podlegają profilowaniu.
  12. Dane nie są transferowane poza obszar EOG ani do organizacji międzynarodowych.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Słupsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Customer Technical Support Representative with French

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Accountabilities: Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement. Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications. Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with Spanish

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
  • Customer Technical Support Representative with Portuguese

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - Dział Logistyki

    Aptiv   Gdańsk, Ul. Nowatorów 20    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    15 dni
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Twoja rola: Obsługa zamówień klienta; Obsługa portali klientów; Obsługa reklamacji i zwrotów od klientów; Współpraca z innymi działami w firmie, celu realizacji dostaw do klienta; Znajomość i respektowanie procedur i instrukcji jakościowych w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania kontakt z klientem w kwestii reklamacji przygotowywanie korespondencji związanej z postępowaniem...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)

    Selgros Cash&Carry   Warszawa, Wawer    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.