Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Słupsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa Klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Inżynier Jakości Klienta

    Aptiv   Gdańsk, Ul. Nowatorów 20   
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Będziesz odpowiadać za: Terminową obsługę zgłoszeń i reklamacji powierzonego klienta; Codzienny przegląd portali klienta (b2b) i kaskadowanie informacji o wynikach i ryzykach; Aktualizację rejestrów reklamacji zgodnie z ich bieżącym statusem;...
  • Customer Technical Support Representative with French

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Accountabilities: Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement. Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications. Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with Dutch

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Your Responsibilities Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement, Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications, Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with Italian

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
  • Customer Technical Support Representative with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Core Responsibilities Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement. Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications. Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with Spanish

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
  • Customer Technical Support Representative with Portuguese

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. reklamacji

Mercor // Assa Abloy
Gdańsk
praca stacjonarna
2648 dni temu

Grupa Mercor jest największym w Polsce i jednym z największych w Europie Środkowej podmiotów działających w branży systemów biernych zabezpieczeń przeciwpożarowych. Kompleksowa oferta Mercoru obejmuje systemy oddymiania i odprowadzania ciepła, systemy wentylacji pożarowej oraz zabezpieczenia ogniochronne konstrukcji budowlanych. Poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. reklamacji

Miejsce pracy: Gdańsk

Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe o profilu technicznym,
  • Znajomość języka angielskiego technicznego (biegły w mowie i piśmie),
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel),
  • Komunikatywność oraz wysokie zdolności interpersonalne, umiejętność logicznego myślenia,
  • Samodzielność, zaangażowanie w powierzone obowiązki,
  • Umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu oraz odpowiedzialność za wykonywane zadania,
  • Prawo jazdy kat. B. – gotowość do wyjazdów służbowych.
Zadania realizowane na stanowisku:
  • Analiza i rozpatrywanie zgłoszeń gwarancyjnych,
  • Nadzór nad procesem usuwania nieprawidłowości,
  • Analiza przyczyn zgłaszanych nieprawidłowości,
  • Wyjazdy i spotkania z klientami na terenie Europy,
  • Przygotowywanie korespondencji, wykonywanie czynności operacyjnych niezbędnych do zakończenia procesu reklamacji,
  • Utrzymywanie właściwej dokumentacji dotyczącej procesu reklamacji,
  • Przygotowywanie raportów i zestawień,
  • Współpraca z działami handlowymi i produkcyjnymi.
Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Realizację ciekawych, samodzielnych zadań,
  • Pakiet socjalny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Słupsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa Klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Inżynier Jakości Klienta

    Aptiv   Gdańsk, Ul. Nowatorów 20   
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Będziesz odpowiadać za: Terminową obsługę zgłoszeń i reklamacji powierzonego klienta; Codzienny przegląd portali klienta (b2b) i kaskadowanie informacji o wynikach i ryzykach; Aktualizację rejestrów reklamacji zgodnie z ich bieżącym statusem;...
  • Customer Technical Support Representative with French

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Accountabilities: Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement. Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications. Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with Dutch

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Your Responsibilities Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement, Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications, Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with Italian

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
  • Customer Technical Support Representative with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Core Responsibilities Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement. Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications. Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with Spanish

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
  • Customer Technical Support Representative with Portuguese

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...