Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Raben Management Services Sp. z o.o., Heilbronn w Niemczech
Nr Ref.: CS/RMS/15
Twoją rolą będzie:
- Wyjazd do Niemiec (Heilbronn) na co najmniej 6 miesięcy w celu przejścia szkolenia z zakresu niemieckich standardów obsługi reklamacji
- Bliska współpraca z Klientem B2B (kontakt telefoniczny, mailowy oraz spotkania biznesowe)
- Rozpatrywanie reklamacji zgłaszanych przez Klientów i Partnerów biznesowych
- Współpraca z ubezpieczycielem w zakresie likwidacji szkód ubezpieczeniowych
- Prowadzenie działań edukacyjnych dla Pracowników Grupy Raben (instrukcje, szkolenia, warsztaty)
Jeżeli spełniasz następujące wymagania:
- Znasz bardzo dobrze język niemiecki
- Posiadasz wykształcenie wyższe
- Obsługa klienta to Twój żywioł
- Reprezentujesz podejście „Nie ma problemów, których nie da się rozwiązać"
- Możesz pochwalić się wysokimi umiejętnościami interpersonalnymi
- Wysokie standardy jakości w obsłudze klienta są dla Ciebie oczywiste i konieczne
- Umiesz organizować swoją pracę oraz łatwo nawiązujesz współpracę z innymi działami
- Świetnie odnajdujesz się w kontakcie z Klientem zarówno przez telefon jak i twarzą w twarz
W zamian za Twoje zaangażowanie, oferujemy:
- Umowę o pracę, stabilne zatrudnienie
- Dodatek finansowy związany z czasową zmianą miejsca zamieszkania
- Min. 1 raz miesiącu powrót do Polski na nasz koszt
- Bardzo atrakcyjne warunki finansowe oraz system premiowy
- Szkolenia wewnętrzne i programy rozwojowe
- Bogaty pakiet socjalny (np. karta Multisport, karty podarunkowe na święta, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie wypoczynku urlopowego dla Pracownika oraz dzieci, wyprawka szkolna, becikowe)
- Dofinansowanie kursu językowego
- Możliwości rozwoju w międzynarodowym zespole