Gi Group jest międzynarodową agencją pracy tymczasowej, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Jeśli szukasz nowych wyzwań, lubisz pracę w zespole, jesteś otwarty na kontakt z kandydatem zgłoś się do Nas!
Aktualnie prowadzimy rekrutację wewnętrzną na stanowisko:
Specjalista ds. rekrutacji i administracji
Miejsce pracy: Kraków
Najważniejsze zadania:
- rekrutacja kandydatów w zakresie usługi pracy tymczasowej oraz pracy stałej
- obsługa administracyjna zatrudnionych pracowników tymczasowych
- bieżący monitoring zleconych projektów rekrutacyjnych
- zarządzanie bazą kandydatów
- budowanie trwałych relacji z Klientem
- raportowanie do Klienta i przełożonego
- udział w planowaniu działań rekrutacyjnych
Oczekiwania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku w zakresie rekrutacji tymczasowych i stałych
- wykształcenie wyższe
- znajomość podstawowych przepisów Prawa Pracy
- znajomość i umiejętność obsługi pakietu MS Office, szczególnie Excel
- wysoka motywacja do pracy
- nastawienie na wytrwałą realizację założonych celów
- samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
- bardzo dobra organizacja pracy
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. dobrym
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie
- możliwość rozwoju zawodowego
- niezbędne narzędzia pracy
- wsparcie całego zespołu
- pakiet szkoleń wprowadzających
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".