Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej korporacji o prestiżowej pozycji na wrocławskim rynku pracy, poszukujemy Kandydata/-tki na stanowisko:
Opis stanowiska:
• Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na programy stażowe i absolwenckie zgodnie z potrzebami managerów zatrudniających
• Selekcja i weryfikacja aplikacji, kontakt z kandydatami - zarządzanie wewnętrzna bazą kandydatów
• Współpraca z biznesem - stały kontakt z managerami średniego i wyższego szczebla
• Angażowanie managerów w inicjatywy employer brandingowe
• Współpraca z biurami karier, uczelniami oraz organizacjami studenckimi w celu zapewnienia realizacji strategii empoyer brandingu na rynku studentów i absolwentów
• Udział i wsparcie w projektach i eventach rekrutacyjnych, spotkaniach biznesowych oraz konferencjach
• Zadania z zakresu employer brandingu i tworzenia strategii promującej wizerunek firmy na rynku pracy
• Współpraca z zespołami zatrudniającymi, HR, działem szkoleń oraz marketingiem.
Nasze wymagania:
• Wykształcenie wyższe - preferowane z zakresu marketingu, komunikacji, PRu
• Minimum dobra znajomość języka angielskiego
• 1-2-letnie doświadczenie w rekrutacji/marketingu lub innych powiązanych obszarach
• Mile widziane doświadczenie w pracy z systemem rekrutacyjnym np. Taleo
• Komunikatywność, samodzielność, zaangażowanie
• Umiejętność pracy na deadline"ach, nastawienie na ciagłe poszukiwanie rozwiązań
• Systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy
• Kreatywność.
Oferujemy:
• Umowę o pracę
• Dodatkowe benefity
• Pracę pełną wyzwań w młodym i entuzjastycznym zespole
• Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
• Udział w atrakcyjnych i różnorodnych projektach, wydarzeniach branżowych i rekrutacyjnych (konferencje, panele dyskusyjne, targi pracy, warsztaty etc.)
• Korzystanie z narzędzi korporacyjnych.