Podobne oferty pracy

FallWork Sp z o.o.
To jedna z wiodących firm branży agencji pracy i doradztwa personalnego. Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi - w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania - pracy tymczasowej, rekrutacji specjalistycznych na stanowiska wyższego szczebla, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Specjalista ds. rozwoju sprzedaży (branża TSL)
Miejsce pracy: Toruń - Nr ref.: BDS/CT/717
Opis stanowiska:
  • aktywne pozyskiwanie klientów i zleceń w obszarze logistyki kontraktowej (magazynowanie i transport drogowy)
  • pozyskiwanie klientów na terenie województw: kujawsko-pomorskiego, pomorskiego, zachodniopomorskiego, wielkopolskiego
  • wzmacnianie i budowanie trwałych relacji biznesowych ze stałymi klientami firmy
  • realizowanie założonego planu sprzedaży
  • bieżące śledzenie i monitorowanie trendów biznesowych w branży
  • przygotowywanie ofert i kalkulacji
Wymagania:
  • min. dwuletnie doświadczenie w sprzedaży usług i produktów związanych z łańcuchem dostaw
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • doskonałe umiejętności negocjacyjne
  • orientacja na realizację celów
  • dyspozycyjność do odbywania spotkań w różnych lokalizacjach
  • prawo jazdy kat. B
  • wysoka kultura osobista
Oferujemy:
  • stałą pracę w rozpoznawalnej, międzynarodowej i stabilnej firmie 
  • pracę w zespole wykwalifikowanych specjalistów
  • wszelkie niezbędne narzędzia
  • szkolenia wewnętrzne, możliwości rozwoju
  • pakiet świadczeń pozapłacowych: opieka medyczna, ubezpieczenia grupowe, pakiety sportowe, samochód służbowy do celów prywatnych

 

Oferta pracy stałej.

 

Jeżeli powyższe stanowisko jest dla Ciebie - nie zwlekaj i aplikuj!
Jeśli uznasz, że możesz komuś ofertę polecić - przekaż informację dalej.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku

 

APLIKUJ TERAZ

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży

Specjalista ds. Sprzedaży to osoba, która aktywnie wspiera sprzedaż produktów/usług znajdujących się w ofercie handlowej firmy - dla klientów indywidualnych oraz firm. Do obowiązków tego pracownika należy, m.in.: pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych ...

Już aplikowałeś na tą ofertę

Aplikujesz na ogłoszenie

Dziękujemy! Twoja aplikacja została przekazana pracodawcy.

Trwa przekierowanie na formularz pracodawcy

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl