Ogłoszenie numer: 1926634, z dnia 2018-03-21
Specjalista ds. serwisu dla klienta
Miejsce pracy: Olsztyn
Nr Ref.: 18006908
Opis stanowiska
- rozwiązywanie we współpracy z innymi jednostkami Banku reklamacji klientów z obszaru Korporacyjnego.
- analiza rachunków Klientów pod kątem zidentyfikowania najczęściej pojawiających się błędów w celu ich eliminowania i poprawy efektywności procesów
- kontakt telefoniczny z Klientami w celu wyjaśniania błędnych dyspozycji Klientów
- raportowanie wszystkich zaistniałych zapytań, reklamacji do wewnętrznego systemu raportowania oraz systematyczne monitorowanie spraw zgodnie ze standardami czasowymi oraz procedurami
- obsługa korespondencji dotyczącej wyjaśnianych spraw Klientów
Wymagania
- znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym, pozwalająca na swobodną komunikację z Klientem
- doświadczenie w obsłudze klienta, pracy z dokumentacją
- mile widziane doświadczenie w pracy w bankowości, wiedza z zakresu produktów, usług bankowych
- wskazane wyższe wykształcenie (preferowane: ekonomia, bankowość)
- orientacji na Klienta
- umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów
Oferujemy
- szkolenie umożliwiające wdrożenie w obowiązki
- bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie)
- możliwość zdobycia doświadczenia w nowoczesnej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.